ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهریار گفت:شهرداری اندیشه تاکنون در حوزه ورزش عملکرد موفقی داشته که همین ویژگی می تواند شهر اندیشه را در رشته های مختلف ورزشی به عنوان پایلوت انتخاب کند.

 

 

سحرنگار - مجید هاشملو طی نشستی با علی ملکی شهردار اندیشه به میزان ظرفیت و بستر های ورزشی اندیشه پرداخت ودراین باره اظهار داشت: حوزه ورزشی شهر اندیشه با افق کشوری ترسیم شده که می توان از موقعیت های آن در پایلوت سازی و ایجاد بسترهای ورزشی به ویژه ورزش های همگانی و دوچرخه سواری را بسیار ویژه استثنایی دانست و آن را به عنوان رکوردی در کشور ثبت نمود.
وی ادامه داد:توجه به ورزش هایی همچون تیر و کمان ، صخره نوردی از جمله اقدامات ارزشمند توسط شهرداری اندیشه است که اداره ورزش و جوانان نیز تمام تلاش خود را برای همیاری و بهره مندی بیشتر مردم به کار خواهد گرفت که در این راستا تعامل و مدیریت شهر اندیشه بسیار مهم و ضروری است.
شهردار اندیشه نیز در ادامه به اقدامات گسترده شهرداری اندیشه در حوزه ورزشی و پتانسیل های موجود در حوزه ورزش شهر اندیشه پرداخت وگفت : اقدامات قابل توجهی در خصوص زیرساخت‌های ورزشی برای این شهر اجرایی شده است که می توان به پیست دوچرخه سواری ، پروژه های ورزشی ، سالن های ورزشی و پروژه فاخر دهکده ورزشی اشاره کرد.
علی ملکی در ادامه افزود : با راه اندازی پروژه دهکده ورزشی امکانات بسیار خوبی برای شهر اندیشه و شهرستان شهریار فراهم خواهد آمد تا بتوانیم با استفاده و با همکاری اداره ورزش و جوانان بحث ورزش را در شهرستان تقویت بخشیده و باعث جذب جوانان شود.
دراین جلسه جهت بررسی و تبادل نظر همکاری های دو جانبه بین شهرداری اندیشه و اداره ورزش و جوانان تاکید شد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group