ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 

شهریار - عباس روزه دار از آغاز طرح ساماندهی دستفروشان در خیابان ولیعصر (عج) و بلوار اصلی فاز یک (اندیشه) خبر داد.

 

سحرنگار - به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شهریار؛ عباس روزه دار معاون خدمات شهری شهرداری شهریار در این خصوص گفت : امروز یکی از مهمترین دغدغه های مدیریت شهری شهریار که مورد تأکید شهردار است و چهره بصری نامناسبی به محیط پیرامونی خیابان های پر تردد در شهرهای همجوار با پایتخت داده، حضور دستفروشان و خرده فروشان می باشد.

عباس روزه دار در ادامه افزود : لذا با توجه به حساسیت‌های مدیریتی، در راستای ساماندهی این ناهنجاری اجتماعی به همت همکارانم در واحد رفع سد معبر و با همیاری نیروی انتظامی، اقدام به جمع آوری و ساماندهی دستفروشان و صنوف مزاحم در سطح شهر شهریار بویژه خیابان ولیعصر (عج) و بلوار اصلی فاز یک اندیشه نمودیم.

 

وی یادآور شد : این طرح که با حفظ کرامت شهروندی و انسانی به اجرا در می آید، ابتدا با نصب بنر و تذکرات لسانی به دستفروشان اجرایی و سپس نسبت به جمع آوری این عزیزان اقدام می گردد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری شهریار یادآور شد : در اجرای این طرح ضمن شناسایی دستفروشان واقعی نسبت به انتقال به مکان مناسبی جهت کسب روزی و فروش محصولاتشان اقدام خواهد گردید.

 

وی در پایان افزود : هم اکنون این طرح در خیابان ولیعصر (عج )شهریار آغاز و سپس در خیابان اصلی فاز یک اندیشه به اجرا در آمد تا بتوانیم در این حوزه اقدامی کاربردی و مفید برای این مهم انجام دهیم.

پربازدیدترین

ویژه نامه ها

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group