ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قدس- فرماندار شهرستان قدس گفت: جلسات شورای اداری شهرستان قدس را بنابه درخواست امام جمعه محترم و مطالبات مردمی بعد ظهر برگزار خواهیم نمود تا ادارات خدمات رسان فرصت کافی برای رسیدگی به درخواست های مردم داشته باشند.

سحرنگار- لیلا واثقی در جلسه شورای اداری که با حضور حسین حق وردی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرقدس، اعضای شورای اسلامی، مسعود مختاری شهردارو جمعی از مدیران دستگاه های خدمات رسان و محلی در سالن باقرالعلوم برگزار شده بود به اهمیت توجه حقوق شهروندی اشاره کرد و اظهار داشت: همه مدیران باید جهت پاسخگویی به مطالبات مردم آمادگی کامل داشته باشند و ملاقات های مردمی به صورت منظم برگزار شده و گوشی همراه مدیران نیز نباید خاموش باشد و فرمانداری نیز با گروه بازرسی به صورت گردشی جهت تحقق یکی از بندهای حقوق شهروندی بازدید خواهد نمود.
وی ادامه داد: در ارزیابی های سالانه فرمانداری نیز خروجی صندوق های انتقادات، پیشنهادات و برگزاری ملاقات های عمومی ملاک برتری خواهد بود.
وی به برخی از اقدامات فرمانداری شهرستان قدس اشاره کرد و گفت:با پی گیریهای انجام شده این شهرستان اعتبارات خوبی از سازمان برنامه و بودجه دریافت نمود که همین موضوع باعث انجام کارهای مهمی همچون بهره برداری از پل تولیدگران بعد از 4 سال، پل تولایی ابتکاری رخ داد که دهداری و راه آهن به صورت مشترک وضعیت آن را سامان دهند، مرمت پل سولیران بعد 7 سال که به سبب تردد ترک خورده بود.
وی به اقدامات در حوزه بهداشت نیز پرداخت و گفت: بیمارستان 12 بهمن شهرقدس با 40 تخت خواب جوابگوی جمعیت 400هزار نفری شهرستان قدس نبود که درهمین راستابیمارستان 160 تخت خوابی را پی گیری نموده ایم و مرکز دیالیز امام علی (ع) نیز که در اغتشاشات از بیین رفته بود نیز از دوباره احداث خواهد شد و بخشی مراحل پروژه پیش رفته است و همچنین بحث استقرار ادارات خدمات رسان هلال احمر مصوبه آن اخذ شده و بحث اورژانس هوایی نیز که شهردار محترم زحمت کشیده اند عملی میشود.
وی یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده مقرر گردیده که بیمارستان 200 تخت خوابی که زمین آن از طرف شورا و شهردار مشخص شده به وسیله بخش خصوصی با تمامی امکانات احداث گردد.
وی به بحث صرفه جویی در مصارف آب،گاز و برق نیز پرداخت و گفت:اکثر شهرستان های استان تهران با مشکل در زمینه آب، برق و گاز مواجه هستند و شهرستان قدس نیز از این موضوع مستثنی نیست و امیدواریم که ادارات خدمات رسان با طرحهای خود به مشکلات مردم توجه ویژه داشته باشیم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group