ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


سحرنگار- علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار گفت: شفافیت و صداقت اولویت اصلی ستاد انتخابات شهرستان شهریار است.

 


به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، علیرضا فاتحی نژاد سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در نشست هم اندیشی داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با اعضای هیأت اجرایی و نظارت ادامه داد: مقام معظم رهبری از همان ابتدای سال با تاکید بر چهار مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت راهبرد و نقشه راه انتخابات را برای دستندرکاران انتخابات ترسیم نمودند.


وی ادامه داد: قرارگیری در برهه حساس کنونی که دشمنان و معاندین سعی در ناکارآمد نشان دادن انقلاب اسلامی دارند، حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف و وظیفه شرعی و الهی است.


فاتحی نژاد با تاکید بر اهمیت انتخابات پیش رو افزود: این دوره از انتخابات دارای اهمیتی به اندازه خود نظام است و شرکت در پای صندوق های رأی، سبب تقویت نظام خواهد شد.


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار با اشاره به نقش داوطلبین دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نقش اصلی شما به عنوان داوطلبین که از نخبه های جامعه محسوب میشوید در تشویق مردم جهت حضور حداکثری و ایجاد شور و شوق فضای انتخابات است.


وی با اشاره به ایجاد بستر و زیرساخت‌های مناسب در حوزه انتخابیه شهرستان های شهریار، ملارد و قدس افزود: تمام تلاش حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس در برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه نصب العین نمودن چهار راهبرد مقام معظم رهبری است.


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان شهریار تصریح کرد: تضمین دو مولفه امنیت و سلامت منجر به شکل گیری رقابتی سالم و حضور حداکثری مردم خواهد شد.


فاتحی نژاد ادامه داد: مشارکت حداکثری برای نظام و انقلاب یک رکن مهم و برنامه ریزی و ترغیب مردم برای جلب مشارکت مردمی اساس کار ستاد انتخابات شهرستان شهریار است

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group