ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار-شهردار باغستان از تدوین سند چشم انداز بیست ساله شهرو برنامه راهبردی و عملیاتی پنج ساله شهرداری شهر باغستان  خبر داد.

سحرنگار-به گزارش واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، چهارمین جلسه بررسی طرح سند ۲۰ ساله شهر و برنامه عملیاتی و راهبردی ۵ ساله شهرداری با حضور معاونین و مدیران ارشد شهرداری برگزار شد.
 شهردارباغستان در حاشیه این نشست اظهار داشت:سند چشم‌انداز توسعه شهر، سندی است علمی جهت تبیین آینده‌ شهر در ابعاد مختلف توسعه نظیر؛عمرانی، فرهنگی،اجتماعی، خدماتی،اقتصادی، مدیریتی، زیست محیطی و... و آنچه مسلم است با وجود یک سند چشم‌انداز کارآمد و کارشناسی شده، مسئولان و مدیران شهر توانایی برنامه‌ریزی دقیق‌تر، تخصیص بهینه منابع، اولویت‌بندی صحیح اهداف و برنامه‌ها و حل مشکلات شهر را خواهند داشت. بدین منظور با برنامه‌ریزی و تدوین سند چشم‌انداز شهر، سیاست‌های عملیاتی ـ اجرایی شهرداری نیز هدفمند خواهد شد.
حسن رنجبر در ادامه گفت: شهرداری باغستان از طریق حوزه برنامه‌ریزی و توسعه شهری،تدوین سند چشم‌انداز ۲۰ ساله شهر باغستان را در دستور کار خود قرار داده است و مشاور طرح  (دانشگاه خوارزمی)با همکاری و همراهی مدیران و کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر،تدوین چشم‌انداز شهر باغستان را از طریق بررسی اسناد فرادست شهر، برگزاری جلسات متعدد با مدیران شهری، تحلیل و پیمایش وضعیت موجود را با توجه به برنامه‌های توسعه مورد نظر شهر انجام خواهد گرفت. این برنامه بلندمدت  راهبردی بوده همچنین برنامه کوتاه‌مدت و میان‌مدت در قالب برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرداری با توجه به سند چشم‌انداز بیست ساله تدوین و در اختیار مدیران شهری قرار خواهد گرفت.
وی تصریح کرد:برنامه راهبردی مذکور که در راستای پیشنهادات طرح تفصیلی و به منظور بهبود وضعیت مدیریت شهری در دست تهیه است که می‌تواند تحولی سازنده در مدیریت شهرباغستان ایجاد کند. پایش مستمر تحولات، تشخیص دقیق و مستند وضعیت موجود (براساس نظام اطلاعات جغرافیایی)، تشخیص وضعیت مطلوب (چشم‌انداز و اهداف) و تعیین مسیر حرکت از موجود به مطلوب(راهبردها و سیاست‌ها) و مداخله و پایش مجدد، فرآیندی است که مدیریت توسعه باید خود را برای انجام آن تجهیز کند.
شهردارباغستان در پایان گفت:در راستای دستیابی به یک برنامه راهبردی با هدف ارتقاء جایگاه و پایگاه مدیریت شهری با رویکرد مشارکت عمومی و به منظور هم‌افزایی گروه‌های ذی‌مدخل در مسیر تحقق چشم انداز ۱۴۲۰، مشکلات پیش‌روی شهر باغستان در حیطه وظایف مدیریت شهری در حال شناسایی است  و برنامه‌ای مدون و قابل اجرا متناسب با تواناییهای شهرداری تدوین ودر اختیار آنان قرار خواهد گرفت.‍ .‍ 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group