ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار-حسن رنجبر با اشاره به مشارکت شورای اسلامی و شهرداری باغستان در راستای افزایش سرانه آموزشی، از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه احداث مدرسه ۱۵ کلاسه محله نصیرآباد باغستان خبر داد.

سحرنگار-به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری باغستان، شهردار باغستان با اشاره به احداث مدرسه ۱۵ کلاسه محله نصیرآباد گفت: یکی از مهم‌ترین سرانه‌های موجود در شهرها، سرانه فضای آموزشی است که تخصیص فضا برای این سرانه از مهمترین دغدغه برنامه‌ریزان شهری با توجه به مسائل و مشکلات فعلی شهرهاست.

وی افزود: رشد جمعیت و مهاجرت طی سال‌های اخیر به غرب استان تهران و به ویژه شهر باغستان موجب افزایش جمعیت دانش‌آموزی در شهرستان شهریار و شهر باغستان شده که نیازمند برنامه‌ریزی دقیقی جهت پاسخگویی به نیاز آموزشی است.

شهردارباغستان تصریح کرد:با توجه به عدم تناسب ارائه خدمات آموزشی با میزان رشد جمعیت ‌و محدودیت منابع و اعتبارات آموزش و پرورش برای احداث مدارس و فضای آموزشی، مسیر دیگری توسط شورای آموزش و پرورش شهرستان شهریار با مشارکت خیرین و مدیریت شهری برای کاهش این فاصله اتخاذ شده است.

رنجبر ادامه داد: در شهر باغستان نیز مدیریت شهری با مدنظر قراردادن این موضوع، احداث چند فضای آموزشی از جمله مدرسه ۱۵ کلاسه محله نصیرآباد با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز را در راستای افزایش سرانه آموزشی در دستور کار قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد : عملیات عمرانی ساخت این مدرسه در زمینی به مساحت ۳ هزار متر مربع و زیربنای ۱۵۰۰ متر مربع در مجاورت سالن ورزشی شهید کلهر و درمانگاه توسط شهرداری باغستان با پیشرفت ۴۰ درصدی در دست اجراست.

شهردار شهر باغستان در پایان اظهارداشت : امید است در سایه تلاش و همت تمامی مسؤولان به منظور افزایش سرانه آموزشی با‌کیفیت، شاهد رشد و تعالی دانش آموزان عزیز شهر باغستان و آینده‌سازان میهن اسلامی باشیم.

پربازدیدترین

ویژه نامه ها

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group