ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 در اولین اقدامات اجرایی مربوط به پروژه احداث بوستان ۴ هکتاری در شهرقدس، صبح امروز عمليات نخاله برداری، پاکسازی و تسطیح اراضی محل احداث پروژه توسط پرسنل معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس اجرا شد.
 
 
 

سحرنگار -  مهندس مسعود مختاری در تشریح این عملیات گفت: در راستای ارتقای سرانه فضای سبز که یکی از مهم‌ترین سرانه های عمومی شهر محسوب می‌شود، مجموعه مدیریت شهری اقدام به احداث بوستان ۴ هکتاری در اراضی مقابل آرامستان بهشت فاطمه(س) نموده است.

 

وی افزود:  در اولین گام اجرایی این پروژه، عملیات نخاله برداری، پاکسازی و تسطیح اراضی این اراضی توسط پرسنل معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری قدس اجرایی شد.

 

شهردار قدس با تاکید بر عزم مدیریت شهری برای تداوم روند افزایش سرانه فضای سبز در شهرقدس افزود: در همین راستا احداث این بوستان در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و پس از نخاله برداری و تسطیح اراضی آن، اقدامات دیگر اجرایی خواهدشد . 

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group