ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهر قدس-مهندس مختاری شهردار قدس با اشاره به تحقق وعده مجموعه مدیریت شهری قدس در خصوص پل زیرگذر تولیدگران شهرقدس، گفت: عملیات آسفالت مسیر ورودی و خروجی زیرگذر پل تولیدگران توسط شهرداری قدس پس از اجرای عملیات زیرسازی و هدایت آب‌های سطحی در روزهای اخیر در دست انجام است و به زودی به اتمام خواهد رسید.

سحرنگار-به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، مهندس مسعود مختاری شهردار قدس با اشاره به اجرای عملیات آسفالت مسیر زیرگذر پل تولیدگران شهرقدس اظهار داشت: پس از سپری شدن مدت طولانی دست و پنجه نرم کردن مردم شهرقدس با انسداد پل زیرگذر تولیدگران شهرقدس به عنوان یکی از مبادی ورودی و خروجی توسط شرکت راه‌آهن، نهایتا در هفته‌های اخیر این مشکل در مسیر مرتفع شدن قرار گرفته است.
وی افزود: با تعامل مناسب میان مجموعه مدیریتی شهرستان‌، مدیریت شهری، استانی و راه‌آهن و انجام اقدامات عمرانی و فنی مربوطه یکی از مشکلات شهرقدس در حوزه دسترسی و کاهش بار ترافیکی حل خواهد شد.
شهردار قدس بیان داشت: پس از برگزاری جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان تهران و بازدید از این مسیر با حضور مسئولان امر در هفته گذشته، طبق قول داده شده شهرداری قدس متعهد به تکمیل عملیات زیرسازی، آسفالت و هدایت آب‌های سطحی تا ۱۰ روز آینده شد.
مهندس مختاری گفت: در راستای عمل به تعهد داده شده در کمترین زمان پس از اجرای عملیات زیرسازی و هدایت آب‌های سطحی، عملیات اجرایی آسفالت لایه‌های ورودی و خروجی این زیرگذر توسط شهرداری قدس در روزهای اخیر در دست انجام است.
وی تصریح کرد: تا چند روز آینده عملیات عمرانی و زیربنایی مربوط به شهرداری قدس در این مسیر به اتمام خواهد رسید و انشالله با اتمام عملیات فنی شرکت راه‌آهن به زودی شاهد بازگشایی پل زیرگذر تولیدگران و بهره‌مندی شهروندان از آن خواهیم بود

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group