ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار-شهردار اندیشه گفت:طرح پیاده راه سبز یکی از پروژه های فاخر است که نقطه عطفی در شکل گیری آینده شهر اندیشه خواهد بود.

سحرنگار -علی ملکی در اولین نشست تخصصی هم اندیشی ،هماهنگی و برنامه ریزی جهت عملیاتی شدن پروژه بزرگ پیاد ه راه سبزکه با حضور اعضای شورای اسلامی  شهر ،مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت عمران اندیشه و مشاورین طراح پروژه پیاده روی سبز  و سلامت شهر اندیشه در سالن جلسات شرکت عمران برگزارشده بود اظهار داشت : این پروژه خواهد توانست ضمن بهره گیری از ظرفیت های شهر اندیشه یکی از الگوهای مدرن شهرهای اقماری در کشور محسوب گردد که به جز ایجاد محیطی مناسب و فرح بخش باعث حرکت در راستای سیاستهای توریست پذیری و گردشگری  خواهد شد.

وی ادامه داد: شهرداری اندیشه همواره آمادگی خود را برای رفع موانع این طرح بزرگ  اعلام می دارد و حمایت خود را در راستای عملیاتی شدن این پروژه طبق قانون دریغ نخواهد نمود.

گفتنی است طرح پیاده روی سبز و سلامت شهر اندیشه با بهره گیری از پتانسیل های کانال فردیس و هدایت آن به شهر اندیشه در  جهت اجرای یک گذر آبی مصنوعی طبیعی به طول ٣کیلومتر  با هدف  ارتقا ظرفیتهای گردشگری، سرانه های فضای سبز ، تفریحی و توریست پذیر ، با نگرش بر معماری بومی و ایرانی اسلام و تجاری به همراه توجه به اشتغال زایی و درآمدزایی پایدار در دستور کار  شرکت عمران و مدیریت شهری شهر اندیشه قرار گرفته است.


شایان ذکر است در پایان این نشست تصمیمات لازم اتخاذ و وظایف هر دستگاه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group