ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 شهریار-شهردار اندیشه از ضدعفونی روزانه مراکز عمومی سطح شهر در موج دوم کرونا خبر داد
سحرنگار-به گزارش واحد خبر اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و شورای اسلامی شهر اندیشه،شهردار اندیشه با توجه به آغاز موج دوم شیوع ویروس کرونا، از عملیات روزانه ضدعفونی اماکن عمومی سطح شهر خبر داد و گفت: ضرورت گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی شهر بویژه مراکز پرتردد شهری در اولویت شهرداری قرار دارد و با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، تلاش نیروهای خدمات شهری شهرداری روزافزون شده و در تلاش هستیم نسبت به کاهش آسیب های ناشی از انتشار این ویروس از تمام امکانات استفاده نماییم.
ملکی افزود: گندزدایی و ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی و مراکز پرتردد شهر بویژه بازارهای روز شهر اندیشه بصورت جدی و مستمر توسط حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری انجام میشود تا خطری شهروندان را تهدید ننماید.
شهردار اندیشه در ادامه خاطرنشان کرد: در طول ماه  اخیر معاونت خدمات شهری شهرداری علاوه بر انجام امور روزانه، تلاش وافری در تامین سلامت شهروندان در مقابل ویروس کرونا داشته است که جا دارد از زحمات و فعالیت نیروهای این حوزه که دوشادوش نیروهای مردمی در ضدعفونی معابر و اماکن سطح شهر تشکر نمایم.
شهردار اندیشه در پایان مشارکت شهروندان بعنوان پل ارتباطی با شهرداری را خواستار شد و گفت: پوشیده نیست که مشارکت همیشگی شهروندان با عوامل شهرداری در عمران و آبادانی شهر بسیار موثر است و از اینرو شهروندان فهیم و همیشه در صحنه اندیشه ضرورت دارد در شناسایی و ارائه گزارش های شهری با سامانه 137 تماس حاصل نموده و نسبت به این مهم، شهرداری را یاری نمایند.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group