ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
قدس -شهردار قدس از اجرای بیش از ۳۰ پروژه شاخص عمرانی در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی، رفاهی، فضای سبز و... خبر داد .
 
سحرنگار-مختاری شهردار قدس گفت: پروژه‌های کوچک و بزرگ متعددی در نقاط مختلف شهر جهت توسعه زیرساخت‌های شهری در حال اجراست و از این جهت سال 99 سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی و جهش سرانه‌‌های عمومی شهرقدس خواهد بود.
 مهندس مسعود مختاری با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های شهری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، خدماتی، رفاهی، فضای سبز و... در قالب پروژه‌های متعدد عمرانی در دستور کار شهرداری قدس قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر عملیات اجرایی بیش از 30 پروژه شاخص عمرانی در دست انجام است که اغلب این پروژه‌ها از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردارند و در هفته‌ها و ماه‌های آتی شاهد بهره‌برداری از آنها خواهیم بود.
وی در تشریح پروژه‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری گفت: توسعه فضاهای سبز شهری و دستیابی به سرانه استاندارد فضای سبز در شهر قدس از اهداف و اولویت‌های مدیریت شهری بوده است که بر همین مبنا طرح‌های مهمی در حال اجراست. بوستان آب‌شن شاخص‌ترین پروژه حوزه فضای سبز می‌باشد که در حال حاضر فاز دوم احداث این پروژه در دست اقدام است. از دیگر پروژه‌های فضای سبز می‌توان به تکمیل فاز دوم بوستان حنانه، تکمیل پارک ورودی مجموعه زیتون، تعمیرات و ساماندهی بوستان آزادگان، تکمیل بوستان خانواده، بازسازی بوستان ولیعصر(عج)، احداث بوستان نفت پارس و احداث سرویس بهداشتی و نمازخانه بوستان کاووسیه اشاره کرد.
شهردار قدس از ادامه تکمیل بزرگ‌ترین پروژه عمرانی مذهبی شهرقدس خبر داد و گفت: روند تکمیل مصلای بزرگ شهرقدس با سرعت و جدیت مطلوبی ادامه دارد و در ماه‌های آینده به بهره‌برداری کامل خواهد رسید. همچنین احداث المان قدس، احداث خانه فرهنگ جوادآباد و توسعه خانه جوان از جمله پروژه‌های فرهنگی در دست اجرای شهرداری می‌باشد.
مختاری به توسعه زیرساخت‌های امداد و نجات در شهرقدس اشاره کرد و افزود: در ادامه ساخت ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی و افزایش توان و ظرفیت مدیریت شهری جهت مدیریت بحران، در سال جاری احداث ایستگاه شماره ۶ آتش‌نشانی، بازسازی ایستگاه شماره ۳ سازمان آتش‌نشانی و احداث سوله مدیریت بحران بوستان حنانه در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه پروژه‌های کوچک و بزرگ دیگری در نقاط مختلف شهر در حال اجراست و از این جهت سال 99 سال شکوفایی پروژه‌های عمرانی و جهش سرانه‌‌های عمومی شهرقدس خواهد بود، خاطرنشان کرد: اجرای عملیات لوله‌گذاری سیستم هدایت آب‌های سطحی شهرقدس، عملیات حفر چاه‌های جذبی، احداث سردرب ورودی شهرقدس و پل مکانیزه، ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان قدس، بازسازی غرفه‌های تجاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، جدولگذاری بلوار جدیدالاحداث ۳۵ متری جنب دانشگاه آزاد، احداث کانال بتنی پیش‌ساخته خیابان گلستان و... از دیگر پروژه‌هایی است هم‌اکنون توسط شهرداری قدس در حال اجرا می‌باشد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group