ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شهردار باغستان با اشاره به اجرای عملیات‌های عمرانی بازسازی تعدادی از مراکز اداری شهرداری باغستان پس از آبان ماه سال گذشته به منظور عدم ایجاد اخلال در فرآیند خدمات‌رسانی به شهروندان، گفت: ساختمان‌های اداری ماهیتی جز خدمت رسانی به شهروندان نداشته و این مراکز ضمن تعلق به شهر و شهروندان در توسعه پایدار شهری موثر هستند.

 

 

سحرنگار- دکتر حسن رنجبر شهردار باغستان اظهار داشت: در فرآیند خدمت رسانی به شهروندان، انجام امورات اداری و پاسخ به نیازهای اساسی برای پیشبرد حرکت شهرها، نقش ساختمان‌ها و مراکز اداری بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: ساختمان‌ها و فضاهای اداری با توجه به تردد بالای روزانه و لزوم تکریم ارباب رجوع بایستی به بهترین نحو به منظور سهولت در خدمات رسانی و جذب بالاترین بازدهی طراحی شود.

شهردار باغستان بیان داشت: متاسفانه پس از عبور از آبان ماه سال گذشته و تخریب و ورود خسارات به بخش عمده‌ای از ساختمان‌ها و مراکز اداری شهرداری باغستان، مدیریت شهری باغستان با تاکید بر عدم اخلال در فرآیند خدمات رسانی روزانه به شهروندان ساخت و بازسازی مراکز اداری شهرداری را بنابر اولویت را در دستور کار قرار داد.

دکتر رنجبر گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، احداث و بازسازی مراکز اداری شهرداری باغستان با تاکید بر رعایت تمامی اصول فنی و مهندسی، طراحی منطقی و کاربردی، درنظر گرفتن امنیت و سلامت کارکنان و نمای مناسب آغاز شد.

وی ادامه داد: در همین راستا طی یک سال گذشته بازسازی و احداث مجدد ساختمان‌های شهرداری مرکزی، ساختمان معاونت خدمات شهری و امور شهر، ساختمان سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری، ساختمان ایستگاه آتش نشانی محله نصیرآباد و ساختمان شهرداری ناحیه یک باغستان توسط شهرداری باغستان انجام شد.

شهردار باغستان تصریح کرد: البته اقدامات شهرداری باغستان در بازسازی و راه‌اندازی مراکز اداری و خدمات متداول مختص به این مراکز نبوده است و شهرداری باغستان در حوزه‌ها و موضوعات مختلفی اقدامات مربوط را انجام داده است که تمام این‌ها در راستای هدفی جز خدمت به مردم نیست.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group