ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

سحرنگار-مهندس محمد حسن پاکمهر در رابطه با این موضوع گفت:تملک ۴ پلاک از املاک خیابان پاک نژاد و واریز مبالغ کارشناسی شده املاک باقی مانده به حساب اداره ثبت جهت بازگشایی محور پاک نژاد در دستور کار قرار گرفت و با این اقدام طرح تخریب املاک و بازگشایی به طور کامل انجام خواهد شد.

وی در رابطه با معضل ترافیک شهر امیریه نیز گفت: در مناسبت ها و ساعت پیک ترافیک خیابان اصلی شهر با مشکل ترافیک همراه است و با توجه به برنامه شهرداری و مطالبات شهروندان خوب شهر امیریه طرح اجرای خیابان پاکنژاد در دستور کار قرار گرفت و امیدواریم با اجرای کامل این طرح بخش عمده‌ای از این مشکل مرتفع گردد.
پاکمهر از افزایش چشمگیر درآمد شهری امیریه نیز خبر داد و گفت:درآمد پیش بینی شده در سال را۱۴۰۱ مبلغ هفت میلیارد تومان بوده که درشش ماه دوم سال این مبلغ محقق و در پایان سال مبلغ شانزده میلیارد تومان به حساب شهرداری شهریار واریز شده است که رشد بسیار بالایی  داشته است.
وی در رابطه با میزان رشد آمار صدور مجوز ساخت نیز خبر داد و اظهار داشت:شش ماه اول سال ۱۴۰۱ جمعا ۲۳ جواز ساخت صادر شده بود که این عدد در شش ماه دوم به ۴۰مورد جواز ساخت و ساز افزایش پیدا کرده است.
وی به یکی دیگر از برنامه‌های مدیریت شهری پرداخت و تصریح کرد:ساماندهی و رفع مشکل حوضچه امیریه که یکی از مطالبات دیرینه مردم بود که خوشبختانه این طرح با پیگیری خوب جناب آقای کولیوند شهردار محترم و مسئولان شهرستانی به سرانجام رسیدو همچنین اتصال املاک خیابان ۱۶متری به سیستم فاضلاب شهری نیز بخش دیگری از برنامه هابود.
وی یادآور شد:شناسایی  شش قطعه زمین متعلق به شهرداری و انتقال سند بنام شهرداری و جلوگیری از واگذاری متصرفین،اجرای احکام قضایی درخصوص ساخت سازهای غیر مجاز در شش ماه اول ۸ مورد و در شش ماه دوم ۴۵ مورد تخریب و همچنین اجرای عملیات های عمرانی(جدول گذاری،آسفالت،واش بتن)مناطق ونواحی امیریه نیز بخش دیگری از اقدامات بوده است.
پاکمهر افزود:اجرای طرح جهادی محله محور نظافت وشستشوی محلات ومعابر امیریه(جمع آوری منظم زباله های شهری،جمع آوری نخاله های ساختمانی،جمع آوری سگ های ولگرد،رفع آب گرفتگی و برف روبی در فصل سرما،رنگ آمیزی جداول) رسیدگی و ساماندهی فضاهای سبز مناطق و نواحی امیریه،توسعه وگسترش فضای سبز امیریه،کاشت گلهای فصلی در میادین و معابرشهری،تجهیز اقلام بازی کودکان در بوستان شاهد و مبلمان شهری در باغ پارک امیرکبیر نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار داشت.
 شهردار امیریه تصریح کرد:نصب دوربین های نظارتی،خط کشی ترافیکی معابر،نصب علائم ترافیکی وثبت الکترونیکی پرونده های شهرسازی،پاسخ آنلاین استعلامات ثبتی وادارات،ارجاع کلیه پرونده های تخلفات ساختمانی به کمسیون ماده صد نیز در شهر امیریه اجرا شده است.
وی در رابطه با برنامه‌های فرهنگی شهرداری امیریه اظهار داشت:دیدار باخانواده معظم شهدا،
برگزاری جشن های مناسبتی،تجلیل از جانبازان وایثارگران،اجرای مشارکتی برنامه های فرهنگی در سطح مساجد و مدارس،جمع آوری وساماندهی ۴۰نفرازمعتادین متجاهر،ساماندهی افراد آسیب دیده اجتماعی در گرمخانه شهرداری در حوزه برنامه‌های فرهنگی بوده است.
شهردار امیریه در پایان افزود: حمایت های خوب  و دلگرم کننده مهندس کولیوند و همچنین اعضای محترم شورای اسلامی شهر ما را در رسیدن اهداف یاری نموده و امیدواریم با همراهی و مشارکت خوب شهروندان در برنامه های شهرداری بتوانیم شهری در راستای خدمات رسانی موفق باشیم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group