ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

جلسه بهزیستی شهریار  با جناب سرهنگ الهیاری فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شهریاردر راستای تعامل جهت کمکهای مومنانه به جامعه هدف شهرستان برگزار شد .

 


سحرنگار - صبح امروزجلسه ای با حضور داود فهیم راد رییس اداره بهزیستی شهریار با فرمانده سپاه شهرستان جناب سرهنگ الهیاری با موضوع شرح وظایف سازمانی و نیازهای جامعه هدف در راستای تعامل و جلب وجذب مساعدت های سایر ارگانها از جمله پتانسیل موجود سپاه وبسیج برگزار شد.


در این جلسه فهیم راد ضمن قبولی طاعات از آثار و فواید احسان وهمدلی مومنانه که باعث افزایش رزق و روزی و ارتقاء سطح اقتصادی در جامعه میشود اشاره کرد وافزود: باتوجه به تاکیدات ولیّ امرمسلمین در خصوص ایجاد پویش گسترده برای همدلی و کمک مومنانه به مستمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا را انجام می دهیم .


وی در ادامه خاطرنشان کرد: به همین منظور در اداره بهزیستی شهرستان مصمم هستیم با جذب حداکثری کمک‌های مردمی و مشارکت خیران و نیکوکاران، غم و اندوه اثرات این ویروس منحوس را با خاطره خوش همدلی و مهرآفرینی خیرین گرامی با استعانت از خداوند سبحان جبران کنیم.


فهیم راد درپایانبه کمک های همدلانه ومومنانه ، بسته های معیشتی -مسکن معلولین-اشتغال وصیانت وتوانمندسازی معتادین پاک شده-مناسب سازی معابر واماکن عمومی -اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش آسیب و مسائل پیرامونی وسایر موارد جامعه هدف سازمان و همپوشانی وتبادل نظر اشاره کرد.


جناب سرهنگ الهیاری نیز طی صحبت های لازم و اشاره نمودن به معضلات ومشکلات همشهریان و ارایه پیشنهادات سازنده ودر این جلسه از سوی هردو مقام مسول ارایه گردید وهمچنین در ادامه جلسه معاونت های مشارکت ها وامور اجتماعی سپاه وسرگرد رمضانخانی در خصوص نحوه خدمات وکمک به مسکن معلولین توسط ارگان سپاه وادامه روند تعاملات گزارش دهی داشته ودر پایان جلسه مجددا آقای فهیم راد درخواست کمک های جهادگونه این ارگان ونیروهای مورد اشاره در خصوص نیازهای بین بخشی را خواستارشد که با استقبال خوبی مواجه گردید.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group