ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مدیر امور آب و فاضلاب شهریار از توسعه شبکه آبرسانی در شهرک بهاران شهریار خبر داد .

 


سحرنگار -محسن احمدی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به ساخت یک واحد گرمخانه توسط شهرداری، امور آبفای شهریار نیز بمنظور سهیم بودن در این پروژه خداپسندانه، پس از بررسیهای لازم عملیات توسعه شبکه آب در شهر بهاران بمنظور آبرسانی و ارائه خدمات و با تلاش مجموعه همکاران دفتر فنی و اجرایی انجام شد .

 

او افزود: طی اجرای عملیات توسعه شبکه، لوله گذاری به متراژ 700 متر با قطر 110 میلیمتری و سایز 1 اینچ از جنس پلی اتیلن را بطور کامل انجام شد.

 

مدیر امور آب وفاضلاب شهریار در خصوص مصرف صحیح آب شرب در سنت خانه تکانی در آستانه سال جدید افزود : با توجه به کاهش بارندگیها در فصول پاییز و زمستان طی سال جاری، مقابله با ویروس کرونا مصرف آب شهروندان افزایش داشته ضمن آنکه در آستانه سال جدید و برای سنت خانه تکانی، مصرف آب شرب نیز به شدت افزایش یافته است.

 

در پایان احمدی از مردم خواست بمنظور جلوگیری از احتمال قطع و یا افت فشار آب در شبکه توزیع آبرسانی، از مصارف غیر ضروری آب شرب( همچون شستشوی خودرو ، آپارتمان ، حیاط، معابر و... جدا پرهیز و هنگام شستشوها بویژه شستشوی 20 ثانیه ای دست از باز بودن شیرهای آب جدا خودداری نماین ، تا هرگز دچار مشکل قطع و یا افت فشار آب شرب نشوند .

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group