ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

حسن رنجبر شهردارباغستان با حضور در محل پروژه از نزدیک در جریان روند اجرا و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

 


سحرنگار -شهردار باغستان درحاشیه بازدید از پروژه های فوق گفت: با پیگیری های مستمرحسین حق وردی نماینده مردم شهرستان های حوزه مشق در مجلس شورای اسلامی، محسنی بندپی، استاندار تهران، طاهری، فرماندار شهرستان شهریار و مدیران شهری باغستان با رفع موانع مشکلات مالی پروژه و شروع مجدد عملیات عمرانی، پروژه پیشرفت فیزیکی قابل توجهی داشته است.

 


رنجبر بهره برداری از طرح در موعد مقرر را از مطالبات به حق مردم شهرستان عنوان کرد و افزود: با بهره‌برداری از این پروژه علاوه بر بهبود وضعیت حمل و نقل و روان سازی تردد، شاهد کاهش حجم ترافیک در اوج ساعات تردد خواهیم بود.

 

شهردار باغستان در تشریح این پروژه فرامنطقه ای افزود: مدیریت شهری باغستان به تعهدات خود در این پروژه عمل کرده است و امید است با جدیت شهرداری منطقه ۲۱ تهران و تلاش شبانه مستمر پیمانکار مجری پروژه در موعد مقرر به بهره برداری برسد.


شهردار باغستان در پایان خاطر نشان کرد:پروژه های عمرانی شاخص و زیرساختی خوبی از جمله؛ مجموعه فرهنگی و سالن همایش ها، مدارس ۹ و ۱۵ کلاسه در سعید آباد و نصیرآباد، پروژه درمانگاه نصیرآباد ،ورزشگاه ۵ هزار نفری و پارک محله ای نصیرآباد هم اکنون در مرحله اجرا هستند.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group