ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

لیلا واثقی: یکی از مشکلات مردم شهرستان مسدود شدن تنها گذر دسترسی محلی کاووسیه از زیرگذر پل پیامبر اعظم(ص) توسط شرکت راه آهن است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، لیلا واثقی فرماندارقدس در جلسه رفع مشکلات مبادی ورودی شهرستان که با هماهنگی فرماندارقدس با حضور سرپرست راه آهن تهران در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، گفت: یکی از مطالبات مردم شهرستان رفع مشکلات این سه پل به جهت عبور و مرور، بویژه دسترسی محلی کاووسیه در زیرگذر پل پیامبر اعظم(ص) که در حال حاضر توسط شرکت راه آهن مسدود شده و آبگرفتگی مسیر دو پل تولیدگران و سولیران است.

وی در ادامه افزود: با توجه به جلسات متعدد با شرکت راه آهن مقرر شد با حفر چاه جذبی برای هدایت آبهای سطحی که در اثر بارش ایجاد می شود مشکل حل شود و همچنین ایمنی راه های عبور و مرور از این سه مسیر برای مردم نیز مهیا شود که هنوز اقدامی جدی از طرف شرکت راه آهن با توجه به تعهداتش انجام نشده است.

مقام عالی دولت در شهرستان قدس با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳ محل عبور و مرور مردم در کنار خط راه آهن تهران-تبریز مسدود شده است، عنوان کرد: یکی از مشکلات مردم شهرستان مسدود شدن تنها گذر دسترسی محلی کاووسیه از زیرگذر پل پیامبر اعظم(ص) توسط شرکت راه آهن است و مسیر جایگزین بازگشایی شده اصلا مناسب نیست.

فرماندارقدس تاکید کرد: اقدام به رفع این مشکلات در مسیرهای عبوری شهرستان توسط شرکت راه آهن باید تسریع یابد.

گفتنی است فرماندارقدس به همراه امام جمعه، دادستان، رئیس شورای اسلامی و سرپرست شرکت راه آهن تهران پس از جلسه از پل تولیدگران، سولیران و پیامبر اعظم (ص) بازدید بعمل آوردند و مشکلات آن مورد بازبینی مجدد و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group