ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شهردار باغستان با اشاره به پیشرفت اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی و هنری و سالن همایش‌های شهر باغستان و پیش بینی احداث فضاهای مختلف از جمله کتابخانه در این مجموعه، گفت: افزایش سرانه فرهنگی به منظور ایجاد بستر مناسب برای ارائه و تقویت طرح‌ها و برنامه‌های اجرایی مورد توجه مدیریت شهری باغستان بوده است.


سحرنگار- دکتر حسن رنجبر شهردار باغستان با اشاره به اجرای پروژه سالن همایش‌های شهر باغستان اظهار داشت: برنامه ریزی فرهنگی یکی از موضوعات مهمی است که در کشور همواره مورد توجه نهادهای عالی فرهنگی، قوانین و اسناد بالادستی بوده که به نوعی پایه توسعه اقتصادی و اجتماعی است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیران شهری، نحوه توزیع و تخصیص منابع و خدمات فرهنگی به صورت عادلانه در سطح مناطق مختلف شهر باشد تا بستری برای رشد و توسعه برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی شکل بگیرد.

شهردار باغستان بیان داشت: شهر باغستان نیز با توجه به همجواری پایتخت و قرارگرفتن قومیت‌های مختلف از سراسر کشور در آن، به قطع ظرفیت بالایی را در حوزه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی و اجتماعی دارد که در راستای برندسازی این موضوع در باغستان تلاش شود.

دکتر رنجبر گفت: توجه و افزایش سرانه فرهنگی در شهر باغستان موضوعی است که مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته که می‌تواند بستری برای ارائه و تقویت طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و همچنین رونق اقتصاد فرهنگ و رقابت پذیری در این حوزه باشد.

وی با اشاره پروژه مجموعه فرهنگی و همایش‌های شهرداری باغستان ادامه داد: پروژه مجموعه فرهنگی هنری و سالن همایش‌های شهر باغستان از جمله پروژه‌های شاخص این حوزه است که عملیات احداث آن در سال جاری و در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع در محله خادم آباد آغاز شد.

شهردار باغستان تصریح کرد: این مجموعه دارای سالن همایش با ظرفیت ۶۰۰ نفر، کتابخانه، مرکز سمعی و بصری، گالری و نگارخانه، مجموعه کلاس‌های آموزشی، محل عرضه محصولات فرهنگی و هنری و فودکورت خواهد بود.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group