ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


شهریار - بهروز کاویانی شهردار شهریار با تخریب دیوار ملکی که در مسیر اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی بود به انتظار هشت ساله شهروندان این شهرک پایان داد.

 

 

 

سحرنگار - شهردار شهریار در این مراسم از صبوری شهروندان امیریه تقدیر کرد و اظهار داشت: حل معضل ترافیک از اولین زیربناهای توسعه شهری به شمار می‌رود و شهروندان امیریه همه روزه با این معضل دست و پنجه نرم می کنند.

 

کاویانی اظهار داشت : احداث کمربندی امیریه که از اوایل شورای دوره چهارم کلید خورد و در اتصال به بلوار شهیدان مداحی ناتمام مانده بود لذا خرید قطعه ۵ هزار متری معرف به ملک آقای صادقیانی توسط مدیریت شهری می‌توانست به این معضل خاتمه دهد و این کمربندی را از بن‌بستی خارج نماید.

 

وی ادامه داد: حدود ۸ سال از انتظار شهروندان امیریه برای تملک این زمین می‌گذشت و همچنان این درخواست شهروندان عملیاتی نشده بود که خوشبختانه با موافقت اعضای شورای شهر و تایید کمیته انطباق این ملک با ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال (بصورت واگذاری ملک معوض) خریداری و بازگشایی شد.

 

کاویانی شهردار شهریار ضمن دستور تخریب دیوار این ملک، همزمان دستور داد تا عملیات جدولگذاری و آسفالت آن بصورت جهادی در دستور کار معاونت عمرانی قرار گیرد تا طعم شیرین این بازگشایی به ذائقه شهروندان خوشتر آید.

 

شایان ذکر است : شهروندان امیریه برای دومین بار در زمان مدیریت بهروز کاویانی، شاهد تملک و آزاد سازی معابر این شهرک شدند. هنوز یکسال نیست که از تملک و آزاد سازی بخشی از خیابان شهید پاکنژاد امیریه می‌گذرد که اقدامات لازم برای اتصال کمربندی امیریه به بلوار شهیدان مداحی فراهم شده است.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group