امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

ملارد- مهندس رحمان پاک نیت دهیار روستای مهرچین ارائه خدمات به مردم خوب روستای مهر چین را یکی از اولویت ها برشمرد و گفت: وظیفه ذاتی دهیاری ارائه خدمات در حوزه های مختلف عمرانی، ورزشی، فرهنگی و... می باشد که دراین راستا دهیاری مهر چین خدمات خود را با تداوم بیشتر پی گیر می باشد.
وی به بخشی از اقدامات دهیاری به مردم خوب روستای مهر چین پرداخت و در این باره اظهار داشت: دهیاری مهر چین با همراهی اعضای محترم شورای اسلامی و حمایت های ویژه مسئولان شهرستان ملارد اقدامات خوبی را جهت رفع نیاز ها و مشکلات روستای مهرچین در دستور کار خود قرار داده است.
وی ادامه داد: افتتاح چمن مصنوعی با پی گیرهای اعضای شورای اسلامی و دهیاری و با استفاده از ظرفیت خیرین عزیز و همچنین اجرای آسفالت معابر و تعریض خیابان اقاقیا بخشی از اقدامات بوده است.
وی پی گیری جهت تامین روشنایی و جلوگیری از قطعی برق را نیز بخش دیگری از برنامه ها خواند و گفت: تیرهای برق جهت تامین برق و روشنایی معابر و خیابان ها در روستای مهر چین اجرا شد.
وی ارائه خدمات روزمره رفت و روب کوچه و خیابان و همچنین جمع آوری نخاله از سطح روستا را نیز بخش دیگری از اقدامات برشمرد.
وی یاد آورشد: ارائه بسته های معیشتی به افراد بی بضاعت و اجرای برنامه های فرهنگی دراین روستا را نیز از برنامه های دیگر خواند.
وی در حوزه درآمد پایدار نیز گفت: در آمد پایدار دهیاری را درارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم توانمند می کند که در همین راستا پی گیر احداث بازارچه ای دراین روستا هستیم و همچنین احداث زمین فوتبال برای علاقمندان به ورزش و مجموعه چند منظوره ورزشی مهرچین نیز در برنامه های این مجموعه بوده است.
دهیار مهرچین گفت:جهت رفاه حال مردم پی گیر استقرار واحد نانوایی هستیم و طرح هادی که یکی از نیازهای این منطقه است نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی در پایان از تمامی مردم خوب روستای مهرچین که دهیاری را در رسیدن به اهداف همراهی و مشارکت می کنند قدردانی کرد و از تمامی مسئولان استانی و محلی هم که مجموعه شورا و دهیاری را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر یاری می کنند قدردانی و تشکر نمود.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group