ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار- شهردار شهر شهریار گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از اولویت های مدیریت شهری بود که خوشبختانه بهره برداری از فاز اول پروژه زیر گذر بسیج عیدی شهرداری شهریار به شهروندان خواهد بود.

سحرنگار-محمد صادق کولیوند به موانع و مشکلات پروژه میدان جهاد و بسیج اشاره کرد و اظهار د اشت: پروژه زیرگذرمیدان جهاد و بسیج به سبب برخی موانع و مشکلات سال گذشته با روند رشد کمی برخوردار بود که با برنامه ریزی و پی گیری های مداوم موفق شدیم سال گذشته زیر گذر جهاد را قبل از پایان سال به اتمام برسانیم و پروژه بسیج هم که گرفتار برخی کم کاری ها قرار گرفته بود با هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و انتخاب پیمانکار جدید سرعت کار را افزایش دادیم و امیدواریم با تعهدی که پیمانکار برای ما داده و پی گیریهایی که مجموعه شهرداری داشته قبل از سال جدید فاز اول این طرح زیر گذر جهاد به عنوان هدیه شهرداری به شهروندان به بهره برداری برسد.
وی دراین باره اظهار داشت: متاسفانه تعدادی از کسبه ها و برخی از افراد مغرض تلاش داشتند در چند روز گذشته با دلایل غیر معقول و منطقی برخی مشکلات را در روند پروژه ایجاد کنند که با قاطعیت می گوییم که عزم شهرداری در حمایت و اجرای این پروژه جدی و قاطع است و هیچ مانعی نمی تواند سرعت خوب این پروژه را کند نماید.
وی اجرای پروژه میدان بسیج را یکی از مطالبات مردمی عنوان کرد و دراین باره اظهارداشت: در ملاقات و بازدیدها از پروژه میدان بسیج بارها شاهد پی گیری مردم جهت اتمام این پروژه بودیم که در همین راستا شهرداری وظیفه دارد جهت ارائه خدمات به شهروندان و رفع مشکلات آنها پی گیر باشد.
وی به مشکلات ترافیکی این محل نیز پرداخت و ادامه داد: چندین سال است که ترافیک و شلوغی مسیر هایی که از میدان بسیج عبور می کنند شهروندان را آزار می دهد و برای گذر از این وضعیت باید با تمام توان تلاش کنیم هر چه زودتر این پروژه به اتمام برسد.
وی یاد آور شد: از همه شهروندان شهریار به سبب همراهی و صبر و حوصله ای که اجرای این پروژه داشته اند تقدیر و تشکر می نماییم و امیدواریم بهره برداری از این پروژه در ایام نزدیک کام شهروندان را شیرین نمایند.
کولیوند یاد آور شد: از همه مسئولان شهرستان شهریار و اعضای محترم شورای اسلامی نیز به سبب همراهی و همکاری با شهرداری جهت اتمام و تسریع در عملکرد این طرح نقش داشتند نیز قدردانی می نماییم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group