ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

قدس- استاندار تهران گفت: جمعیت چند صد هزار نفری مومن ومتعهد شهرستان قدس با تقدیم 400شهید حق ویژه ای برگردن انقلاب دارند.
محسن منصوری  در حاشیه افتتا ح چند پروژه عمرانی شهرستان قدس در جمع خبرنگاران به تغییر نحوه پروژه ها پرداخت و اظهار داشت: به دلیل محدودیت هایی که در حوزه جغرافیایی شهرستان وجود دارد باید طراحی متفاوت برای شروع پروژه های جدید داشته باشیم و با همتی که مسئولان محترم اجرایی شهرستان در چند ماه گذشته داشته اند تحرک، پویایی و فعالیت های خوبی در سطح شهرستان شروع شده و ماهم سعی می کنیم نهایت حمایت خود را ازاین شهرستان برای رسیدن به جایگاه والا داشته باشیم.
وی در ادامه به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا راهپیمایی امسال به صورت موتوری و خودرویی در استان تهران خواهد بود و با توجه به اینکه تمام شهرستان ها نیز وضعیت قرمز دارند ستاد تصمیم گرفته که شهرستان هایی که قرمز است به صورت خودرویی انجام شود.
وی ضمن دعوت از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی ادامه داد: راه اندازی ایستگاه و ایستادن در راهپیمایی ممنوع بوده و امیدواریم که با رعایت پروتکل ها کمترین مشکل را دراین حضور ملی داشته باشیم.
منصوری در رابطه با بازگشایی مدارس نیز اظهار داشت: تصمیم ستاد کرونا بر این بوده که از هفته آینده مدارس با رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری باشد که مسئولان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش باید با نظارت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی این دستورالعمل را اجرایی کنند.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group