ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه به یکی از قابلیت های  سایت طراحی شده برای مجتمع لیلیان پالاس  را زنده کردن فرهنگ فراموش شده "همسایگی" برشمرد و گفت:در زندگی مدرنیته شهری امروز به خصوص در مجتمع های بزرگ فرهنگ همسایگی به کلی فراموش شده است که از ظرفیت این اپلیکیشن می توان در تقویت ارتباطات و زنده نمودن فرهنگ فراموش شده هسایگی نیز به خوبی استفاده کرد.


مهدی مسلم خانی در مراسم رونمایی از سایت اینترنتی لیلیان پالاس " تنها مجتمع هوشمند شهر اندیشه" که با حضور هیات مدیره و خبرنگاران برگزار شده بود ضمن قدردانی از راه اندازی این سایت جهت خدمات رسانی اظهار داشت: نباید کاربرد این سایت فقط جنبه ارتباط هیات مدیره با اعضا ختم شود  بلکه کاربر محوربودن هدف باشد یعنی ساکنین مجمتمع بتوانند از طریق اپکیشن با هم در ارتباط باشند .


وی فراهم آوردن بستر آشنایی با ظرفیت های ساکن این مجتمع را نیز بخش دیگری از برنامه ها عنوان کرد وادامه داد: طبق آمار و پیش بینی های مجتمع 545 واحدی لیلیان پالاس جمعیتی حدود 2 هزار نفری را در خود جای خواهد داد که جمعتی بزرگ با قابلیت و ظرفیت های مختلف که می تواند در موضوع خدمات، آموزش، ورزش و...از آن در راستای خدمات به ساکنان بهره برد.


وی تصریح کرد: در مجتمع 2 هزار نفری قطعا ما پزشکان ، مربیان، ورزشکاران، تولیدکنندگان و ... داریم که این ظرفیت ها را می توان از طریق همین اپکیشن شناسایی و در جهت خدمات رسانی و بهره مندی همه ساکنان استفاده نمود.


وی تصریج کرد: مدیریت این برنامه باید با هدف و نیازسنجی ضعف و قوت ها را شناسایی نموده و از قابلیت این برنامه در جهت خدمات رسانی به ساکنان استفاده کند و این ویژگی می تواند این مجتمع را از سایر مجتمع ها متفاوت سازد.


درادامه این مراسم مدیراجرایی پروژه نیز با تاکید بر اینکه ما در کنار ساخت به فکر افزایش کیفیت و آپشن های مورد نیاز هستیم تلاش می کنیم که با راه اندازی این سایت ساکنان را به یکدیگر نزدیک نموده و از ظرفیت های آنها در جهت پیشبرد اهدف مجتمع بهره ببریم.


معادلیان به یکی از ویژگی های این سایت اشاره کرد وافزود: : اپکیشن این امکان را برای ساکنین فراهم نموده که به صورت تصویری جلسات خود را برگزار نمایند که همین اقدام می تواند بسیاری از مشکلات پیش رو را ازمیان بردارد.


پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group