ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار- ابتدای خیابان ولیعصر به عنوان نماد و مرکز شهریار و همچنین از چندین جبهه معروف به ورودی شهر محسوب می شود واین محل به سبب حساسیت و تردد بیش از حد شهروندان و مسافران  باید از زیبایی بصری قابل قبولی برخوردار باشد که این موضوع در سایه غفلت و ناتوانی مدیریت شهری تبدیل به زباله دان و حتی به جرات می توان گفت به واسطه حضور گسترده افراد معتاد و دست فروشان به محل شیطون بازار نیز معروف شده است و شهروندان باید هر روز شاهد یک بی نظمی و آشفتگی دراین محل باشند !
جناب آقای شهردار با بازدید حتی ده دقیقه ای و با دید مدیریت شهری و کارشناسی می توانید نیازهای این محل از جمله اجرای اصلاح هندسی، استفاده از المان و طرح های زیبا، سنگ فرش، ساماندهی مشاغلی که باعث ترافیک هستند و بسیاری از موارد و موضوعات را متوجه شوید!
هرج و مرج و به هم ریختگی این محل را سال گذشته به اطلاع شما رساندیم ولی متاسفانه قریب از گذشت یک سال هیچ طرح و تصمیمی برای این محل گرفته نشده و مشکلات همچنان به قوه خود باقیست!
امیدوار بوده و هستیم که جناب عالی به عنوان شهردار با تجربه و کار بلد نسبت به این موضوع و معضل ورود پیدا کرده و با اجرای طرح های خوب وساماندهی این محل عیدی زیبایی را به شهروندان هدیه نماید!

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group