ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار- فرماندار ویژه شهریار با اشاره به عدم وجود زیرساخت‌های مناسب در حوزه حمل و نقل عمومی این شهرستان گفت: رسیدگی به حوزه حمل و نقل از مطالبات به حق مردم و نیازمند توجه ویژه است.

سحرنگار، امیر عباس شفیع زاده عصر سه شنبه در نشست مطبوعاتی که با حضور معاونان فرماندار و صادق زاده مدیر روابط عمومی فرمانداری در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شده بود اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری جهت رسیدگی به حوزه حمل و نقل غرب استان تهران اعتبار و طرح‌هایی دیده شده است که با توجه به جمعیت و اینکه غرب تهران مهاجر نشین و نقش خوابگاهی استان تهران را دارند زیرساخت‌های حمل و نقل با جمعیت و وسعت آن تناسب ندارد که جهت راه اندازی مترو و قطار حومه‌ای باید هر چه سریع‌تر اقدام شود.

وی افزود: توسعه و تقویت حوزه حمل و نقل می‌تواند در بسیاری از موارد باعث کاهش هزینه‌ها، سرعت، کاهش ترافیک و آلودگی شود.

فرماندار ویژه شهریار به پروژه بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی شهرستان شهریار نیز پرداخت و گفت: راه اندازی بیمارستان‌های ملارد و قدس بار مراجعات به مراکز درمانی شهریار را کاهش داده وبا برنامه ریزی و پیگیری‌های انجام شده امید است تا پایان سال جاری بیمارستان شهرستان شهریار نیز به بهره برداری برسد.

شفیع زاده توجه به موضوع آرد و نان را نیز از دیگر برنامه‌های فرمانداری عنوان کرد و افزود: امروز در بحث تأمین آرد و نان هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و ۳۷۰ نانوایی از سیستم کارت خوان مخصوص بهره مند شده اند و خوشحالیم که طرح سهمیه بندی نان توانست کمکی در زمینه فروش غیر قانونی آرد و نان را به همراه داشته باشد و دستگاه‌های نظارتی باید با جدیت بیشتری تخلفات نانوایان را رصد کنند و نیازمند مشارکت و همراهی مردم خوب شهرستان شهریار نیز هستیم.

وی در ادامه در خصوص حوزه اشتغال نیز اظهار داشت: در راستای ایجاد یک میلیون شغل شهرستان شهریار به حمد الله با سعی و تلاش وعده ۱۲۷ درصدی تحقق پیدا کرد و به تعهد خود عمل نمودیم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group