ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
شهر قدس-لیلا واثقی فرماندار قدس در دیدار با تنی چند از هنرمندان سینمای کشور و در گفتگو با سیروس الوند و شهرام اسد زاده از کارگردانان بنام دنیای سینما از پتانسیل سالن های فرهنگی و هنری شهرستان من جمله مجموعه باغ ملی که با توجه به رعایت اصول حرفه ای در بین سالن های چند منظوره حرفی برای گفتن دارد و قطعا برای اکران اول فیلم های سینمایی اقبال دارد و می توان بهره برد صحبت شد.
سحرنگار-به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس،  این دیدار به ریاست لیلا واثقی فرماندارقدس و نیکخواه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و  با حضور سیروس الوند کارگردان، نویسنده و تهیه کننده سینما، شهرام اسدزاده بازیگر و کارگردان نامی کشور و بومی شهرستان قدس ،رئیس شورای اسلامی ، شهردار شهرقدس ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات فرمانداری به منظور بررسی بهره گیری از ظرفیت های موجود شهرستان در زمینه هنر و سینما برگزار شد.
بنابراین گزارش؛ فرماندار قدس ضمن خیر مقدم از حضور این دو هنرمند کشور در این شهرستان گفت: در سالهای گذشته ساخت سینما در شهرستان قدس از نظرها مغفول مانده است در حالیکه می شد با ایجاد این ظرفیت در اشتغال زایی و ایجاد درآمد پایدار نیز گام موثری برداشت.
فرماندار قدس عنوان کرد: حضور دو چهره سرشناس سینما و مهم تر اینکه آقای اسدزاده که  بومی این شهر هستند، نقطه عطفی در عرصه هنر سینمای این شهرستان است.
مقام عالی دولت در شهرستان ابراز داشت: برگزاری "جشنواره آنلاین فیلم کوتاه کشف استعداد" برای اولین بار در این شهرستان یک فرصت برای شهر و مردم است.
 
گفتنی است؛ دو هنرمند نامی کشور با حضور در جلسه رسمی این هفته شورای اسلامی شهر از نزدیک در خصوص طرح های اکران فیلم و واگذاری سالن سینما جهت اکران به بخش خصوصی با اعضاء شورا دیدار و گفتگو خواهند داشت.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group