ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر های جدید کشور با بیان اینکه شهر جدید اندیشه در حوزه فرهنگی بین شهر های جدید پیشتاز است گفت :شرکت عمران شهر اندیشه در افزایش سرانه های فرهنگی و اجتماعی نقش ویژه ای داشته است

 

 

سحرنگار- عبدالوهاب شهلی بر مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر های جدید کشور در آئین افتتاح نمایشگاه نقاشی آبرنگ که با حضور مسلم خانی مدیر عامل شرکت عمران شهر اندیشه و جمعی از هنرمندان در نگار خانه شرکت عمران برگزار شده بود اظهار داشت : شرکت عمران شهر اندیشه در حوزه فرهنگ و هنر عملکرد مطلوبی دارد .

 

وی ادامه داد : شرکت مادر تخصصی شرکت عمران شهر های جدید که متولی ساخت و اداره شهرهای جدید است یکی از مهمترین دستور کارها توسعه اجتماعی و فرهنگی شهر ها است و در این سیاست کلی گسترش فضا های فرهنگی و هنری در قسمت سخت افزاری وهمچنین برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری از مهمترین دستور العمل های اصلی است .

 

شهلی بر در ادامه افزود : شیوع ویروس کرونا برگزاری رویدادهای هنری مثل نمایشگاه ها و تئاتر های خیابانی و ........ را تحت تاثیر قرار داد اما فعالیت های فرهنگی متوقف نشد و در این مدت دومین نمایشگاه فیلم و عکس شهروندان شهر های جدید کشور برگزار شد و حدود 4 هزار و پانصد اثر در دو بخش فیلم و عکس دریافت شد همچنین برنامه گذرهای فرهنگ و هنر که فضاهایی برای هنرمندان طراحی کردیم که هنرمندان هم محصولات خود را تولید کنند و محصولات خود را نیز به فروش برسانند .

 

وی در ادامه به عملکرد مطلوب شهر اندیشه در ارتقای فرهنگ و هنر اشاره داشت و افزود : افزایش زیر ساخت های فرهنگی و هنری و ساخت گالری ها و نگار خانه ها از دستور العمل های شرکت عمران شهر های جدید است که این مهم در شهر اندیشه به خوبی رعایت شده است و شهر اندیشه در حوزه فرهنگی پیشرو است .


مدیر کل دفتر توسعه اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر های جدید کشور در ادامه افزود : با توجه به اینکه شهر اندیشه در همه زمینه ها رشد خوبی داشته است و اکثر زیر ساخت های عمرانی فرهنگی ورزشی و آموزشی را داراست ,افزایش کیفیت زندگی شهروندان را الویت قرار داده است همچنین سرانه های خوبی را برای اوقات فراغت شهروندان شهر اندیشه و شهر های اطراف به وجود آورده اند .


وی در ادامه به در اختیار گذاشتن فضاهای فرهنگی به هنرمندان اشاره کرد و گفت : نمایشگاه نقاشی آبرنگ که در بازار ایرانی اسلامی برگزار شده است و توسط شرکت عمران در اختیار هنرمندان این شهر قرار گرفته است از رویکرد های اصلی شرکت عمران میباشد تا از فضاهای شرکت عمران در اختیار هنرمندان قرار بگیرد و افزایش سرانه های فرهنگی را به دنبال داشته است تا شهروندان شهر اندیشه حتی شهروندان استان تهران از این نمایشگاه ها بازدید کنند و ارتقای کیفیت زندگی مردم را در پی داشته باشد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group