ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار- رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: کمک های مردمی در ایام کرونا برای نظام اسلامی افتخار آفرین بوده است.

سحرنگار، سردار عباس مطهری پیش از ظهر دوشنبه در مراسم «پویش سراسری لبخند رضایت» که در مجتمع امام خمینی (ره) شهریار برگزار شد با اشاره به اینکه امروز کرونا به یک معضل جهانی تبدیل شده است اظهار داشت: مشکلات اقتصادی و کمبودهای ناشی از بروز کرونا در جامعه به همه اقشار آسیب وارد کرده است اما مردم ما با وجود همه این موارد پای کار مانده‌اند.

مطهری افزود: مردم غیرتمند جمهوری اسلامی ایران با همه توان در ایام به حفظ آبروی نظام پرداخته‌اند گفت: این پویش برای کمک به نیازمندان به راه افتاده و ظرفیت‌های مردمی در آن موج می‌زند و کمک‌های مردمی در ایام کرونا برای نظام اسلامی افتخار آفرین شده است.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با تاکید بر استمرار طرح «پویش سراسری لبخند رضایت» عنوان داشت: خدمت به مردم همیشه در همه برهه‌ها مورد تاکید بوده چنانکه طبق فرمایش رهبر بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است و سرمایه نظام اسلامی مردم هستند و اگر مردم پای کار نباشند امیرالمؤمنین (ع) نیز نمی‌تواند حق روشن خود را به دست آورد.

وی در ادامه گفت: به خوبی می‌دانیم که پیروزی انقلاب نیز به پشتوانه مردم به وقوع پیوست و هم اکنون در کرونا نیز فقط با یاری مردم می‌توانیم به پیروزی برسیم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group