ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار-نشست صمیمی خیرین شهرستان شهریار با رئیس دادگستری شهریار برگزار شد.

به گزارش سحرنگار و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان شهریار -در این نشست مدیرعامل مجمع خیرین سلامت غرب استان تهران و رئیس و اعضای مجمع خیرین سلامت شهرستان شهریار و شهرستان بهارستان و رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهریار و تعدادی از پزشکان متخصص و خیّر و شرکت‌های سازنده ابنیه بیمارستانی با هاشم امامی رئیس دادگستری شهریار دیدار و گفتگو نمودند.



امامی  رئیس دادگستری شهریار ضمن قدردانی از حضور فعال خیرین گرانقدر در حوزه سلامت از زحمات ، فعالیت ها و مشارکت های خیرین گرانقدر سلامت در شهریار در یکسال گذشته قدردانی نمودند و مجمع خیرین سلامت را منشاء برکات فراوان در بخش سلامت دانسته و به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت زیرساخت های نظام شبکه بهداشت در کشور اشاره نمودند وگفتند:در حوزه سلامت پیشگیری مقدم بر درمان است لذا درهمین راستا حمایت و تقویت مجمع خیرین از اولویت های مهم دستگاه قضایی در سال جاری میباشد .

در ادامه ضمن بررسی مشکلات و چالش‌های حوزه سلامت و بهداشت شهرستان شهریار خیرین را همچون نگینی درخشان و سرمایه ای ارزشمند برای ارتقای نظام سلامت شهرستان دانستند که با کمک های فکری ومالی خودگوشه ای از چالش های حوزه بهداشت و درمان و پزشکی شهرستان شهریار را مرتفع می سازند.

شایان ذکر است در این نشست مدیران مجمع خیرین سلامت گزارش عملکرد خود در حوزه جذب خیرین سلامت و فعالیت های یکساله خود را ارائه نمودند.

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group