ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حجت اصغری- شامگاه روز شنبه 15 بهمن ماه برخورد شاخ به شاخ دو خودرو سواری مزدا و پرشیا در جاده حسن آباد یاسوکند  منجر به فوت یک همشهری عزیز ، دو نفر از هموطنان و یک مصدوم را در پی داشت.
سحرنگار-متأسفانه در رابطه با این تراژدی تکراری چشم مسولان مربوطه کور و زبان مطالبه گری آنها لال شده و با وجود این همه خسارت تاکنون نتوانسته اند ابتدایی‌ترین حق را از مسولان استانی و بالادستی خود جهت آسفالت، تعریض و اصلاح مسیرهای پرحادثه این جاده را مطالبه کنند.
به راستی مردم مظلوم شهر حسن آباد به کدامین گناه باید تاوان بی‌تدبیری ،سکوت و ضعف این منطقه را پرداخت کنند شهری که از ثروت خدادادی و سرمایه عظیم معادن برخوردار است و با داشتن این همه منابع سالانه باید خسارت مالی زیادی متقبل شده و جان عزیزان خود را قربانی و تقدیم بی کفایتی و زیاده طلبی برخی افراد فرصت طلب وسودجو کنند.
جناب آقای زندیان جنابعالی یک دهه برای تبلیغ و جلب رای اعتماد مردم به  شهر حسن آباد یاسوکند و روستاها دراین جاده وحشت تردد داشته اید آیا برای حضرتعالی بعد از پیروزی درانتخابات  این جاده مارپیچ ، پرخطر و تجزیه شده اولویت نداشت که از کنار آن به راحتی عبور کرده و هر روز باید منظر خبر ناگوار از این جاده باشیم.به راستی در درگاه خداوند متعال خونبهای این بی گناهان و نفرین خانواده های داغدار به پای چه کسی نوشته خواهد شد.
مهندس علیرضا زندیان شما به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی وظیفه داشتید از تریبون مجلس با صدای بلند پرکشیدن عزیزانی که سرمایه این مملکت را به گوش وزیران بی کفایت می رساندید و دائم پی گیربودید و به عنوان ناظر بر عملکرد مسئولان که از وظایف نماینده است استفاده نموده و افرادی که دراین مسیرکوتاهی نموده را پاسخگوی مردم می نمودید.
جناب آقای قاسمی فرماندار محترم شهر بیجار امروز در اکثر شهرها شاهد جشن ایام الله فجر و افتتاحیه پروژه های مختلف برای نشاط و شادابی مردم هستیم ولی با عرض تاسف کام مردم مظلوم شهر حسن آباد و بیجار در این مناسبت شیرین با شنیدن خبر تصادف و پرپر شدن عمر سه عزیزتلخ شد و این شد هدیه فجر امسال برای این شهروندان!
آقای فرماندار شما هم می توانستید با اختیارات و ابزارهای قانونی قدمی برای رفاه و پیشگیری از تصادف و خسارت نسبت به این منطقه بردارید که متاسفانه خبری در این باره ندیدیم!
امروز مردم شریف و نجیب شهر حسن آباد یاسوکند از امامان جمعه محترم شهرحسن آباد یاسوکند حجت الاسلام احدی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین خورشیدی امام جمعه محبوب شهر بیجار که فرزند این منطقه است عاجزانه می خواهند به عنوان پدر معنوی شهر که حفظ جان فرزندان برای آنها ارزشمند است صدای مظلومیت مردم شهر حسن آباد یاسوکند و بیجار باشند و با استفاده از تریبون مقدس نماز جمعه مسئولانی را که دراین باره کوتاهی نموده و می نمایند را پاسخگو نمایند.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group