ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


شهریار -همزمان با فرارسیدن هفته بهزیستی ازچهار زوج موفق دارای معلولیت وهمسرانشان توسط رییس اداره بهزیستی شهریار تقدیرشد

 


سحرنگار -داود فهیم راد رییس اداره بهزیستی شهریار دراین مراسم که باحضور معاون توانبخشی ومسئول مراکز مثبت زندگی ومجتمع شهید مهران اسدی وزوجین موفق که ازفعالین اجتماعی درعرصه آموزش وبنیانگذار جامعه معلولین بودند ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) وفاطمه زهرا(س) و آغاز هفته بهزیستی خطاب به این عزیزان گفت :شما همسران بزرگوار با جسم و روح خود در حال ایثار هستید و با عقل و قلب خود در حال خدمت رسانی می باشید وزحمات شما همسران فداکار با پاداش های مادی قابل جبران نخواهد بود و قطعا شمابه کار ارائه خدمت به آنها نه برای اجر مادی بلکه برای اجر معنوی به این مهم اهتمام می ورزید.


فهیم راد درادامه گفت: نقش شما بزرگواران به مراتب سخت تر از همسران افراد عادی است چرا که این عزیزان به لحاظ شرایط ویژه جسمی نیازمند توجه و مراقبت ویژه تری هستند.


فهیم راد همراهی وزندگی با افراد دارای معلولیت راكاري خداپسندانه و مورد قبول و رضايت خدا خواند وافزود:قطعا حساب و كتاب این زوج درقيامت با خدا است، چرا كه قداست اين كار و خدمت به همسرمعلول محبوب عندالله است ودرادامه برای این عزیزان ازخداوندمتعال آرزوی خوشبختی کرد.


درادامه محبوبه پورعوض معاون توانبخش نیز ضمن تبریک ازدواج این عزیزان گفت: شما عزیزان بازوی توانای ماهستید وامیدواریم همانند گذشته ازنظرات خوب شما درجهت ارتقاء سطح کیفیت اهداف سازمان بهره مندشویم .


معاون توانبخشی درادامه ازاین عزیزان خواست تا نظرات و پیشنهادات خود رامطرح نموده وصاحب ایده های جدید و اثرگذاربوده چراکه آنان را صاحب دانش وتجارب خوب باسختی بسیار درحوزه معلولیت دانست وافزود:خوشبختانه بیشتر معلولین ما دارای استعدادهای درخشان ودارای تحصیلات عالیه ومطالبه گرمی باشند.


در ادامه فهیم راد از پیشنهادات زوجین موفق درجهت راه اندازی انجمن ضایعه نخاعی و فرهنگی ورزشی وآموزشی معلولین درشهرستان وبرقراری کلاسهای آموزشی مجازی وحضوری پیش از ازدواج توسط روانشناسان باتجربه بهزیستی ومراکز مشاوره تحت نظارت این اداره ویژه معلولین متقاضی ازدواج وخانواده های آنان جهت دادن انگیزه واعتماد به نفس به این عزیزان وایجاد رویکرد مناسب دراین امروکمک از موسسات مردم نهاد دراین خصوص استقبال کرد ودستورات لازم راجهت برنامه در این امر راصادر کرد.

 

گفتنی است : درانتهای این جلسه توسط رئیس اداره ,معاون توانبخشی,مسئول مراکزمثبت زندگی ومسئول مجتمع شهید مهران اسدی با اهدای لوح سپاس و هدیه از زوجهای موفق تقدیر شد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group