ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

ملارد  -مراسم بزرگداشت مهندسان و وکلای شهرداری ملارد با حضور مدیریت شهری برگزار شد

 

 

سحرنگار - به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ملارد به مناسبت روز بزرگداشت خواجه‌نصیرالدین طوسی، مراسم تکریمی با حضور شهردار و ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در محل سالن کنفرانس شهرداری مرکز برگزار گردید.

 

در این آئین بزرگداشت ، ملایی ریاست شورای اسلامی شهر ضمن تبریک این روز به همکاران مهندس در شهرداری و وکلای محترم که وظیفه احقاق حق را بعهده دارند برای آنها آرزوی موفقیت داشتند .

 

 در ادامه ،بهمنی شهردار ملارد ضمن تبریک و آرزوی توفیق روزافزون برای مهندسین پرتوان، خلاق و نوع آور شهرداری ملارد در عرصه اندیشه ، از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی تقدیر نمود.

 

محمد بهمنی در ادامه گفت: مدیریت شهری مجموعه به‌ هم‌ پیوسته‌ای است که قطعاً با تلاش و پشتکار شما کارکنان و مهندسین شهرداری با تعامل، همکاری و خلاقیت محقق می‌شود از این روی از شما می‌خواهم تأثیرگذار باشید و تمام توان و قوای خود را در طبق اخلاص گذاشته و در راستای خدمت‌ رسانی به مردم شهر اهتمام ورزید.

 

وی در ادامه مراسم همچنین ضمن بزرگداشت "روز وکیل" ، این روز را به همه وکلای پرتلاش شهرداری تبریک گفته و اظهار داشت : در هر حوزه ای دارا بودن نگاه تخصص گرایانه در تسریع امور و جلب رضایتمندی افراد نقش مهمی دارد و وکلا به عنوان نمایندگان حقوق شهرداری و در مسیر قانون می توانند راه رسیدن قانونی به مطلوب ها را هموار کنند . گفتنی است در پایان مراسم مذکور ، با اهدا لوح تقدیر توسط مدریت شهری ملارد از مهندسان وکلای شهرداری ملارد تجلیل به عمل آمد .

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group