ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار- امام جمعه شهریار گفت: خداوند متعال به خییران عزیز عنایت ویژه داشته و دعای خیر ایتام در مسیر زندگی خییرین عزیز شهریار موثر خواهد بود.
سحرنگار- حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری شامگاه روز سه شنبه در مراسم افطار با ایتام که با حضور داوود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی شهریار ، مسئولان فرمانداری، رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهریار و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و معاونان و مسئولان اداره بهزیستی، خییرین در تالار شباهنگ برگزار شده بود خطاب به بچه های مراکز نگهداری اظهار داشت: بچه های عزیز خییران بزرگ و مسئولان تمام تلاش خود را جهت رشد و موفقیت شما آیندگان نموده اند و شما بایداین فرصت را مغتنم شمرده و برای آینده خود بهره ببرید.
وی افزود: اعمال نیک خییران عزیز نیز جاودانه است و ثواب آن هم در زندگی و هم آخرت موثر خواهد بود.
در ادامه این مراسم رئیس اداره بهزیستی گزارشی از واحد جذب و مشارکت خییرین و مردمی داد و گفت:با همراهی بزرگواران وخییران عزیز اداره بهزیستی 2300بسته سبد حمایتی را بین خانواده های معلولان و جامعه هدف توزیع نموده است.
داود فهیم راد ادامه داد: اشتغالزایی برای 117 مورد با دریافت وام و تسهیلات، مساعدت مالی به 800خانوار نیازمند، 123 مورد کمک هزینه درمانی به خانواده جامعه هدف، 1750مورد کمک هزینه معیشتی بخشی از حمایت های اداره بهزیستی از جامعه هدف خود بوده است.
وی افزود: خانواده بزرگ بهزیستی تبلور اوج معنویت، مهربانی و عاطفه است و بهزیستی نمادی از صبر و شکیبایی است که معلولان و سایر اقشار آسیب پذیر جامعه را تحت پوشش قرار می دهد.
وی تصریح کرد: بهزیستی چتیر و سایبانی برای افراد آسیب پذیر جامعه فراهم نموده ا ست و برای رسیدن به  اهداف خود نیازمند حمایت و یاری خییران بزرگ و مسئولان عزیز است.
شایان ذکر است که پس از ضیافت افطاری و سخنرانی و مداحی به رسم یاد بود با اهدا لوح و گل از زحمات خییران بزرگ قدردانی شد.

پربازدیدترین

ویژه نامه ها

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group