ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

داود فهیم راد از افتتاح اولین مرکز آموزشی آزاد فنی و حرفه ای رشته مددیاری اعتیاد در شهرستان خبر داد .

 

سحرنگار _اولین مرکز آموزشی آزاد فنی حرفه ای رشته مددیاری اعتیاد در شهرستان شهریار با حضور احمد نوری آشتیانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری شهریار وکارشناس این حوزه , سرهنگ محرابی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر , رضا اسدی رئیس اداره فنی و حرفه ای , نورالدین احمدیان معاون پیشگیری اداره بهزیستی , دکتر منصور قره باغی کارشناس حوزه آسیب های اجتماعی بهزیستی , دکتر محمد ضیایی پور مشاورفرماندار و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان و کارشناسان در این حوزه افتتاح گردید.

داود فهیم راد رییس اداره بهزیستی شهرستان شهریار ضمن تاکید بر ارتقاء ودانش افزایی گروه های هدف و اهمیت آگاه سازی جهت تغییر فرهنگ و باورهای ناسالم در رابطه با اعتیاد و تقویت باورهای سالم در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده و انتقال تجربه چگونگی برخورد با افراد معتاد در خانواده ها گفت : هدف از شروع بکار این مجموعه , حمایت و بازگرداندن فرد و و تغییر نگرش مردم به سمت بیمار مبتلا به اعتیاد می باشد .

وی افزود: تلاش مسئولین شهرستانی جهت اجرای برنامه های کوتاه مدت سالجاری سازمان بهزیستی در حوزه پیشگیری خصوصا در بحث توانمندسازی و اشتغال جامعه هدف حائز اهمیت می باشد. 

احمد نوری آشتیانی رئیس اداره اجتماعی فرمانداری شهرستان در این مراسم گفت : طبق دستور العمل وسفارش اکید استاندار محترم , جمع آوری معتادان متجاهر و توانمندسازی در بحث اشتغال پایدارآنان بعد از بهبودی طبق تخصص و مهارت فرد بهبود یافته از برنامه های اجرایی می باشد که با همکاری وتعامل اداره کار و فنی حرفه ای شهرستان جهت گسترش رشته های فنی و حرفه ای مورد نیاز جامعه قابل پیگیری می باشد.

در ادامه دکتر منصور قره باغی توجه والدین به سمت و سوی اعتیاد و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و آگاه سازی فرزاندان را مهم دانست وخواستار ایجاد مراکز بازپروری و برگزاری جلسات آموزشی مددیاری اعتیاد و انتقال تجربه و روش‌های کمکی به افراد در موسسات, نهادها, ادارات و مدارس تحت نظارت آموزش و پرورش وهمچنین سایر کمپهای ترک اعتیاد جهت الگوبرداری در سطح شهرستان و اقصی نقاط کشور شد.

در پایان این مراسم , توسط مسئولین از مجموعه نگهداری معتادین در این مرکز بازپروری تحت نظارت بهزیستی شهریار بازدید بعمل آمد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group