ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

۲ جوان پسر و دختر حدود ۲۰ ساله شهریاری عصر سه شنبه به داخل رودخانه چالوس منطقه مجلار مرزن آباد سقوط کردند که تاکنون جسد یکی از آنها پیدا شده است.



به گزارش سحرنگار؛  رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در تشریح این خبر گفت : جسد این جوان ساعتی پیش  در نقطه ای عمیق رودخانه در منطقه مجلار یعنی درست پس از ۲  کیلومتر نقطه سقوط آنها از سوی امدادگران این نهاد با دشواری به بیرون کشیده شد.

امیرحسین عسگرزاده ادامه داد : هم اکنون جست و جو برای یافتن جسد دختر ادامه دارد و امیدوارم هر چه زودتر وضعیت این جوان مفقود شده هم مشخص شود.

رئیس جمعیت هلال احمر چالوس در باره چگونگی سقوط ۲ جوان به داخل رودخانه هم از قول همراهانشان توضیح داد : همراهان این ۲ جوان به نیروهای امدادگر و انتظامی منطقه اعلام کردند که از سه روز پیش با خودروی زانتیا به مازندران سفر کردند و دیروز هم در حال بازگشت به شهرشان بودند که برای استراحت حاشیه رودخانه چالوس متوقف شدند.

وی افزود : طبق گفته همراهان ، یکی از دختران به قصد شستن دست کنار رودخانه رفت که پس از سر خوردن از روی سنگ به داخل رودخانه سقوط کرد و در این هنگام جوان دیگری که قصد نجات او را داشت ، به داخل رودخاه رفت که آب هر دو نفر را برد و با گذشت ساعت ها هنوز هیچ آثاری از آنها در دست نیست.

رودخانه حفاظت شده چالوس در غرب مازندران از دامنهٔ شمالی ارتفاعات کندوان و طالقان سرچشمه می‌گیرد و پس از طی حدود ۷۲ کیلومتر در کنار چالوس به دریای خزر می‌ریزد.       

همه ساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران به دلیل رعایت نکردن احتیاط های لازم در حاشیه رودخانه خروشان چالوس به داخل آن سقوط می کنند و جان خودشان را از دست می دهند.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group