ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

۸ پروژه عمرانی خدماتی شهرداری باغستان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

 

سحرنگار - عصر روز سه شنبه پروژه های عمرانی شهرداری شهر باغستان با حضور چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران، نورالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار، حسن رنجبر شهردار باغستان و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.


افتتاح مجموعه ورزشی چند منظوره محله خادم آباد ،بازار روز الماس با 70غرفه ، پارک محله ای محله خادم آباد به مساحت چهار هزار متر مربع ، جاده های تندرستی و سلامت به طول 12کیلومتر ، کمربندی نصیرآباد ،سایت میانی سکوی زباله ،میدان ورودی شهر باغستان (سعید آباد ) ،سالن ورزشی شهدای اسکمان به مساحت هزار متر مربع از جمله پروژه هایی بود که مورد بهره برداری رسید .


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در افتتاح پروژها تصریح کرد : خوشبختانه به همت شهرداری شهر باغستان پروژه های خوب و ارزنده ای در سطح شهر عملیاتی شده و امیدواریم باهمکاری همه مدیران  تلاش های فرماندار و مشارکت شهروندان سال ۱۴۰۰ سالی پر رونق در حوزه های مختلف از جمله پروژه های عمرانی باشد.


چراغعلی اجرای پروژه سکوی زباله را یکی از پروژه های خوب برشمرد و افزود : امروزه مباحث زیست محیطی و بهداشتی یکی از مشکلات عمده بیشتر شهر های پر جمعیت است که خوشبختانه شهرداری باغستان با بهره برداری از پروژه سکوی مکانیزه زباله توانسته است به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشد.


شهردار شهر باغستان نیز در حاشیه این برنامه اظهار داشت: شهرداری باغستان با هماهنگی اعضای محترم شورا با مطالعه و نیازسنجی محلات طرح های خود را برداشت نمود که نتیجه آن به سرانجام رسیدن ۸ پروژه عمرانی خدماتی برای شهروندان خوب و فهیم شهر باغستان است.


حسن رنجبر در ادامه افزود: پروژه هایی که مورد بهره برداری رسید در حوزه های ورزشی ، تفریحی ،تجاری ، بهداشتی و سلامت بوده است و با این اقدام بخشی از نیازهای این حوزه مرتفع گردید .


وی در پایان اظهار داشت : شهرداری باغستان نیاز به همکاری و مشارکت شهروندان در حوزه های مختلف دارد و امیدواریم با نتیجه رسیدن سایر پروژه ها شاهد رشد و بالندگی شهرمان باشیم .

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group