ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
شهریار - آیین کلنگ زنی ۸پروژه عمرانی در شهر فردوسیه برگزار شد
 
 
سحرنگار - ظهر روز سه شنبه طی آیینی با حضور مسئولان فرمانداری شهرستان شهریار ،خانواده شهدا، امید مهری شهردار شهر فردوسیه، اعضای شورای اسلامی شهر پروژه‌های عمرانی شهرداری شهر فردوسیه کلنگ زنی شد. شهردار فردوسیه در حاشیه این مراسم به جزئیات پروژه های در دست اقدام پرداخت و اظهار داشت: شهرداری فردوسیه با هماهنگی اعضای محترم شورای اسلامی شهر در راستای توسعه و افزایش خدمات رسانی به شهروندان خوب برنامه های متنوعی در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داده که امروز شاهد کلنگ زنی ۸پروژه عمرانی هستیم.
 
امید مهری ادامه داد: هشت پروژه امروز کلنگ زنی شد که ۶مورد از آن در زمینه ابنیه می باشد و دو پروژه به اجرای آسفالت ،جدول گزاری معابر و پیاده‌رو سازی اختصاص دارد.
 
شهردار فردوسیه در رابطه با نیازهای اصلی و اولویت های شهر فردوسیه  اظهار داشت: متاسفانه وضعیت معابر سطح شهر در شأن شهروندان نیست و اجرای طرح های مختلف جهت بهبود این وضعیت از اولویت ها می باشد.
 
وی به مسجد واقع در خاوه نیز پرداخت و گفت: جابجایی مسجد خاوه یکی از مطالبات به حق شهروندان است که در این زمینه مکاتبات با استان انجام شده و امیدواریم که مسولان استانی صدای ما را شنیده وبا حمایت و همکاری هر چه زودتر با انتقال این مسجد بخشی از گره ترافیکی و مشکلات این محله مرتفع گردد.
 
وی در این باره افزود:شهرداری فردوسیه جهت رفاه حال شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و در این زمینه آمادگی اختصاص زمین و کمک جهت جابجایی را دارد.
 
 
 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group