ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

حسنی رییس شورای اسلامی شهر صباشهر گفت :در این دوره از شورای شهر با پیگیریهای شورای شهر و شهردار محترم توانستیم برای نخستین باردربین ۷شهر شهرستان شهریار رتبه برتر را به لحاظ فعالیتهای عمرانی برای صباشهرکسب کنیم

 

 

سحرنگار - حمید حسنی رئیس شورای اسلامی صباشهر بعنوان سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه صباشهربه بهانه ۹اردیبهشت روز ملی شوراها درقالب ارائه گزارش عملکرد شورای اسلامی صباشهر به مردم بین کرد : برای نخستین بار دراین دوره بامساعدت های نماینده محترم مجلس طرح آبرسانی الغدیر و واگذاری ۴۰۰۰مترزمین به آبفاغرب استان ،انشاالله بزودی شاهد افتتاح این خط لوله خواهیم بودتا مشکل آب شرب صباشهر برطرف شود.

رئیس شورای اسلامی صباشهر از واگذاری زمین به واحد فنی مهندسی نیرو انتظامی جهت احداث کلانتری درمحله ویره خبر داد و ادامه داد : با پیگیریهای نماینده مجلس وشورای شهر بزودی شاهد استقرار نیرو و بهره برداری از کلانتری خواهیم بود.


وی تصریح کرد : افتتاح ساختمان درمانگاه محله ویره در دهه فجر سال گذشته گفت وبا تجهیز آن بزودی شاهد خدمات رسانی خواهیم بود، روشنایی بلوار شهید یدالهی جاده صباشهر به شهریار بعداز ۷سال خاموشی از دیگرعملکرد شورا بود همچنین افتتاح وکلنگ زنی سالن ورزشی درمحله ویره ،اسلام آباد وشهرک مصطفی خمینی صباشهردر سال گذشته وجاری از موارد تامین سرانه های ورزشی صباشهربود.


حمید حسنی از لایروبی واحداث دیوارساحلی برای رودخانه شادچای را از مطالبات چندین ساله اهالی برشمردکه دراین دوره باپیگیریهای شورای شهر انجام شدخبرداد.


وی با اشاره به  افزایش سرانه های آموزشی خاطر نشان کرد : واگذاری زمین به خیرین اداره آموزش پرورش شهرستان شهریارجهت ساخت دوباب مدرسه درمحله اسلام آباد وشهرک مصطفی خمینی جهت تامین سرانه های آموزشی انجام گرفته است .


در ادامه رئیس شورای شهرصباشهر دربخش دیگر از گزارش عملکرد درحوزه فرهنگی اشاره کرد و افزود : افتتاح اولین اتاق دوبلاژ درغرب استان تهران درفرهنگسرای سبا  و همچنین با توجه به استعدادیابی در زمینه بازیگری توسط کارگردان صباشهری به نقش آفرینی هنرمندان صباشهری دربرخی فیلمهای سینمایی وسریالها پرداخته اند .

حسنی عنوان کرد :تشکیل تیم والیبال بانوان وآقایان برای نخستین بار باحمایتهای شهرداری وبرپایی نمایشگاههای عرضه محصولات خانگی برای بانوان کارآفرین صباشهروبرپایی نمایشگاهای کتاب واجرای پویشهای مختلف درمناسبتهای ملی ومذهبی انجام گرفته است .


ریاست شورای شهر صباشهر درپایان از رهنمودهای امام جمعه صباشهر وهمکاری مهندس ملکی شهردارصباشهر و همدلی اعضای شورای شهر وهمکاری خوب مردم صباشهر درکمک به توسعه این شهر تشکر و قدردانی کرد .

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group