ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شهردار شهریار از تکمیل پروژه مدرسه ۱۲کلاسه شهرک المهدی در فاز یک اندیشه خبر داد 

 


سحرنگار - بهروز کاویانی شهردار شهریار در بازدید از مراحل تکمیلی پروژه مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک المهدی در فاز یک اندیشه گفت: حل معضل کمبود سرانه آموزشی در شهریار یکی از مطالبات مردم است و حل این معضل بزرگ یک عزم جهادی می‌طلبد.

 

 شهردار شهریار با اشاره به اینکه ساخت مدارس از وظایف شهرداری‌ها به شمار نمی‌رود، اظهار داشت: با توجه به اهمیت تامین سرانه های آموزشی، امروز شهرداری شهریار یکی از بزرگترین خیرین مدرسه‌ساز در استان تهران است.

 

کاویانی ادامه داد: ظرفیت مدارس شهر شهریار برای سال تحصیلی پیش رو با ۳۶ کلاس درس در قالب ۳ مدرسه افزایش می‌یابد.

 

وی با اشاره به افتتاح یک مدرسه در شهرک مریم (فازیک اندیشه) در زمستان سال گذشته و اتمام دو مدرسه دیگر تا ابتدای سال تحصیلی جدید (تا مهر ماه سال جاری) افزود: این روند جهادی مدرسه سازی در شهریار تا رسیدن به رضایتمندی شهروندان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

کاویانی  به مشخصات پروژه مدرسه شهرک المهدی اندیشه اشاره کرد و افزود : این مدرسه در زمینی به مساحت ۲۰۵۰ مترمربع شامل ساختمان اصلی آموزشی در چهار طبقه به مساحت ۱۳۵۰ مترمربع، ساختمان سرایداری به مساحت۶۰ مترمربع و ساختمان سرویس بهداشتی به مساحت ۷۵ مترمربع است.

 

وی ضمن تقدیر از همراهی و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر در تامین خواسته‌های شهروندان و همچنین سایر مسئولان بالادستی در فرمانداری و استانداری و همچنین تحسین آموزش و پرورش شهریار در تحقق این امر گفت: مدرسه فوق در شهرک المهدی، برای هفته جاری آماده افتتاح است.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group