ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

 

سحرنگار - مدیر مسئول موسسه چهار تار الماس واستاد نقاشی خیریه لبخند ایتام بیان کرد: «پرورش ایده» کودکان مستعد و تحت پوشش در  رشته های نقاشی،موسیقی ،وسایر هنر های هفت گانه  در دستور کار این موسسه قرار دارد.

 

 

سیده سحر احمد پور مدرس نقاشی موسسه خیریه حامیان لبخند ایتام و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری چهار تار الماس  در حاشیه رویداد نشست خبری  با عنوان «عصر ایده پروری و کسب وکار   با بیان اینکه کودکان و دانش آموزان خیریه لبخند ایتام  با برند ملی و بین المللی در حوزه نقاشی  فعالیت خواهند داشت ، اظهار کرد: بدون شک یکی از مهمترین دوران زندگی آدمی که در آن شخصیت فرد پی ریزی شده و شکل می گیرد، دوران کودکی است.

 

این مدرس تشریح کرد: موسسه خیریه لبخند ایتام در نظر دارد با ارایه خدماتی چون برگزاری کلاس های هنری (موسیقی نقاشی و ...)، علاوه بر کمک های معیشتی، به شکوفایی و پرورش خلاقیت و استعداد کودکان کمک کرده و حمایت از آن هارا در تحقق اهدافشان سرلوحه کار خود قرار دهد.

 

وی اضافه کرد: لبخند ایتام با همکاری موسسه چهار تار الماس  در حوزه آموزش برای کودکان و دانش‌آموزان خیریه فعالیت می‌کند و هدف ما کشف و شکوفایی استعداد و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان، تلفیق علم و هنر  ترکیب هنرهای تجسمی  با علم و آشنایی بیشتر کودکان با رشته های هنری در راستای کار آفرینی و خلاقیت است.

 

سیده سحر احمد پور با بیان اینکه برگزاری جشنواره ملی ونمایشگاه ارائه دستاوردهای کودکان لبخند ایتام این موسسه در صدد رفع تنش ها و اضطراب های وارده به روان کودکان با اجرای برنامه های متفاوت فرهنگی و هنری برآمده است تصریح کرد: وجود کودکان همواره روح بخش کانون گرم خانواده بوده و حضور آنان در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و هنری نوید بخش شادمانی و شعف تمامی دوران هاست و لذا تمامی کودکان حق داشتن  آغوش گرم در کنار داشتن غذای گرم را دارند.تمامی کودکان حق داشتن دلخوشی های هرچند کوچک در کنار داشتن خانه ای امن را دارند.تمامی کودکان حق داشتن بهترین امکانات برای شکوفایی استعداد هایشان در کنار آموزش و تحصیل در مدارس را دارندو روح لطیف کودکان، این فرشته های بدون بال، نه تنها با تامین نیازهای اولیه بلکه با تامین نیازهای روحی و عاطفیشان به رشد و تعالی میرسد.

 

 

پرورش ایده کودکان مستعد در «تخصص کده کودکان  لبخند ایتام»

 

 

مدرس موسسه  لبخند ایتام در خصوص خلّاقیت کودکان برتر یادآور شد: نقاشی درمانی بر پایه ی دانش، رشد شناختی انسان ، تئوری های روانشناختی و... در برگیرنده ی طیف کاملی از مدل های ارزیابی و درمان، هم چون مفاهیم آموزشی، روان پویایی، خود شناسی ، مسائل بین فردی و سایر امور درمانی مانند سازگاری با تعارضات هیجانی، پرورش خودآگاهی، رشد مهارت های اجتماعی، هدایت رفتاری، حل مشکلات موجود، کاهش دادن اضطراب، کمک به جهت گیری مناسب و هم چنین باعث افزایش عزت نفس می شود.

 

مدرس خیریه لبخند ایتام افزود: در واقع نقاشی ابزاری برای برون فکنی هیجانات، ارائه افکار و نشان دادن تصور خود از محیط پیرامون را انعکاس می دهند که بخشی از این تصورات می تواند بیانگر اضطراب ها و نگرانی های آنان باشدو بروز اضطراب و نگرانی ها در قالب نقاشی و تصاویر ترسیمی باعث کاهش بروز رفتاری آن ها در تعاملات  اجتماعی در جامعه می شود، در نتیجه به بهبود سلامت کلی فرد کمک می کند.

 

احمد پور در خصوص خلّاقیت کودکان برتر افزود: پرورش ایده از دیگر موضوعاتی است که بعد از فراگیری خیریه در فعالیت های تجسمی مورد توجه قرار می‌گیرد و در این راستا از کودکان و دانش‌آموزان تحت حمایت خیریه لبخند ایتام  با تشکیل استارت‌آپ‌های دانش‌آموزی به همت آقای مجید رحمانی مدیر عامل مجموعه حمایت می‌کنیم تا وارد بازار کسب‌وکار در حوزه‌ مورد علاقه‌شان شوند.

 

در نشست خبری عوامل خیریه لبخند ایتام  با عنوان «عصر ایده پروری » به‌منظور معرفی محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری کودکان با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا در سالن اجتماعات این خیریه برگزار شد.

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group