ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

قدس- شهردار قدس گفت: تلاش مدیریت شهری قدس رسیدگی و تسهیل در تردد همراه با ایمن شهروندان است که در همین راستا اجرای زیر گذر کاووسیه از مطالبات به حق شهروندان شهر قدس بوده است

 


سحرنگار -مسعود مختاری عصر روز شنبه در آئین کلنگ زنی پروژه احداث زیرگذر کاووسیه که با حضورلیلا واثقی فرماندار شهرستان قدس، کاظمی منش رئیس شرکت راه آهن استان تهران، گرجی رئيس و دیگر اعضای شورای اسلامی شهرقدس برگزار شده بود اظهار داشت: معابر و راه‌های مواصلاتی به عنوان اصلی ترین شبکه های ارتباطی و مهم‌ترین عنصر تشکیل یک شهر محسوب شده و عمده ترین سهم را نسبت به سایر فضاهای شهری به خود اختصاص می دهند که توجه به این موضوع می تواند بسیاری از مشکلات و موانع را مرتفع نماید.


شهردار قدس با بیان اینکه معابر باید دارای کیفیت مطلوب از نظر تردد و ایمنی باشد تا در نهایت موجب تسهیل در عبور و مرور شهروندان شود، تاکید کرد: مدیریت شهری قدس در دوره پنجم، همواره احداث معابر جدید و بازسازی معابر فرسوده را در قالب طرح جامع ساماندهی معابر سطح شهر به جهت ارتقاي جلوه بصری و تسهیل در تردد شهروندان در دستور کار خود قرار داده است.


مختاری افزود: در راستای ساماندهی معابر، ایمنی و سهولت در عبور و مرور و کاهش ترافیک شهری آئین کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی ساخت پل زیرگذر واقع در کاووسیه توسط مجموعه مدیریت شهری قدس انجام شد تا خدمت ماندگار دیگری از این مجموعه به شهروندان عزیز قدس ارائه گردد.


وی با بیان اینکه اعتبار اولیه این پروژه حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که به صورت مشارکتی توسط شهرداری و شرکت راه آهن انجام می شود، بیان داشت: با توجه به عبور ریل راه آهن از این محور و وجود مخاطرات ناشی از آن، احداث زیرگذر در این مکان حائز اهمیت می باشد.


شهردار قدس در پایان سخنان خود ضمن تشکر از تمامی اعضای شورای اسلامی شهرقدس در جهت همکاری مطلو
ب دوجانبه با مجموعه شهرداری عنوان کرد: مدیریت شهری در دوره پنجم به اجرای پروژه های زیربنایی و ماندگار اقدام نموده که موجب افزایش سرانه های عمومی در حوزه های مختلف و ارتقای سطح کیفی زیست پذیری در شهرقدس گردیده است.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group