ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شهریار - آیین افتتاح آموزشگاه 12 کلاسه حکیم ابوالقاسم فردوسی درشهرک مریم (فاز 1 اندیشه ) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و دیگر مسولان استانی و شهرستانی  برگزار شد

 

 

سحرنگار - بهروز کاویانی شهردار شهریار در مراسم افتتاح آموزشگاه حکیم ابوالقاسم فروسی که صبح امروز با حضورحمیدی معاون تربیت بدنی وسلامت وزارت آموزش و پرورش ،صیدلو مدیرکل آموزش وپرورش شهرستان های استان, طاهری فرماندار شهریار ,پارسا رییس آموزش و پرورش شهریار ,اعضای شورای اسلامی و مسولین شهرستانی برگزار شده بود توجه به حوزه آموزش را از الویت های مدیریت شهری برشمرد و گفت : در این راستا 3 مدرسه آماده افتتاح داریم که یکی از آن ها آموزشگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی است به مساحت 2200 متر مربع و زیربنا 1600 متر مربع میباشد با اعتبار 8 میلیارد تومان که عملیات اجرایی از فروردین 98 شروع شد و در شهریور 99 آماده بهره برداری در مهر ماه امسال بود .

 

وی ادامه داد : دو مدرسه آماده افتتاح نیز داریم که در شهرک المهدی و دیگری در شهرک وائین میباشد که در فرصت های آینده افتتاح میشود و با توجه به اینکه وعده داده بودیم پروژه های مختلف عمرانی خدماتی فرهنگی آموزشی در شهر انجام خواهد گرفت با افتتاح پروژه ها وعده ها به انجام خواهد رسید .

 

شهردار شهریار به کمبود سرانه های شهریار در حوزه های مختلف اشاره کرد و افزود : کمبود حوزه آموزش در شهرستان شهریار به شدت احساس میشد از این رو مدیریت شهری به کمک آموزش و پرورش آمد تا دغدغه آموزش در شهر نباشد .

 

وی به پیش بینی 6 مدرسه در بودجه سال 1400پرداخت و خاطر نشان کرد : دربودجه سال آینده 6 مدرسه پیش بینی شده است و منتظریم بودجه ابلاغ شود و انشالله این مدارس کلنگ زنی خواهد شد .

 

کاویانی در پایان اظهار داشت :امیدواریم با اجرایی شدن پروژه ها، با همکاری مسولین فرماندار و اعضای شورای اسلامی و همکاران در مدیریت شهری گام مهمی در توسعه شهر و نيز رفاه شهروندان برداریم و شاهد نشاط و امنيت خاطر و روان شهروندان باشيم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group