ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


قدس-فرماندار قدس گفت: با احداث دسترسی به خیابان پیروزی و همچنین آغازعملیات پل زیرگذر پیامبر اعظم (ص) و بهره‌برداری از آن، بتوانیم در راستای سهولت در تردد مردم فهیم کاووسیه، رضایت ساکنان را نیز فراهم کنیم.


سحر نگار-به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان قدس، لیلا واثقی فرماندارقدس با بیان اینکه این عملیات به منظور روان سازی ترافیک و دسترسی محلی اهالی خیابان پیروزی شمالی به داخل شهرقدس اجرا می شود، گفت: همزمان با افتتاح پل پیامبر اعظم (ص) و مسدود شدن زیر گذر پل توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی، و‌ایجاد مشکلاتی برای ساکنان منطقه کاووسیه، با پیگیری های صورت گرفته عملیات اجرایی دسترسی به خیابان پیروزی با همکاری شهرداری منطقه ۲۱ و شهرداری قدس از امروز آغاز شد.

وی در ادامه افزود: این پروژه به طول ۷۰۰ متر در حال انجام است که پس از اتمام شاهد تعریض و تسهیل عبور و مرور برای مردم منطقه کاووسیه خواهیم بود.

فرماندارقدس همچنین از آغاز اجرایی شدن پل زیر گذر با ارتفاع ۴ متر در ورودی قدیمی کاووسیه به بزرگراه فتح با توافق اداره کل راه و شهرسازی و راه آهن و شهرداری شهرقدس تایید طرحهای صورت گرفته و نتایج کارشناسان مربوطه خبر داد.

وی بیان داشت: طرح اصلاح هندسی و تعریض ورودی پل پیامبر اعظم (ص) شامل پایانه تاکسیرانی ، جمع آوری آبهای سطحی، دسترسی محلی به این پل، آسفالت، جدول گذاری و .... در دست اقدام است.

فرماندار قدس ابراز امیدواری کرد: با احداث دسترسی به خیابان پیروزی و همچنین آغازعملیات پل زیرگذر پیامبر اعظم (ص) و بهره‌برداری از آن، بتوانیم در راستای سهولت در تردد مردم فهیم کاووسیه، رضایت ساکنان را نیز فراهم کنیم.

عالی ترین مقام دولت در شهرستان با تاکید بر کیفیت پروژه و سرعت عمل در اجرا تصریح کرد: پل پیامبر اعظم (ص) یکی از ورودی های مهم و پرتردد شهرقدس به شمار می رود که مدت هاست با مشکل ترافیک مواجه است و اجرای طرح های عمرانی در ورودی های شهر مثل پل تولیدگران تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی و تسهیل تردد خودروها خواهد داشت.

گفتنی است طرح بازگشایی پل تولیدگران از اقدامات اخیر بوده است.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group