ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

شهریار -فرماندار شهرستان شهریار گفت: امسال در هفته دولت علی رغم محدودیت‌ها پروژه‌های خوبی در دستور کار داریم که ۱۰۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۴۷۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد.

سحرنگار-نورالله طاهری در جمع خبرنگاران به تشریح پروژه‌های شهرستان شهریار پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در سال جاری با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی پروژه‌های مهم و ارزنده‌ای در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و… اجرا و عملیاتی شده است امید است با بهره برداری آنها بخشی از مشکلات شهرستان مرتفع می‌گردد.

وی پروژه پالایشگاه شیر را یکی از طرح‌های خوب عنوان کرد و افزود: پروژه پالایشگاه شیر با اعتبار ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان یکی از شاخص ترین پروژه‌ها است که فاز اول آن در دهه فجر سال گذشته آماده بود و هم اکنون نیز فاز دوم آن آماده بهره برداری است و انشاالله با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

طاهری گفت: در پالایشگاه شیر برای اولین بار در کشور تولید کره را خواهیم داشت و در کنار آن پروژه تولید شیر میهن نیز با ۱۰ هزار رأس گاو و ۴۰۰ میلیارد تومان از دهه فجر سال گذشته تا امسال آماده بهره برداری است.

فرماندار شهریار به پروژه‌های ورزشی نیز اشاره کرد و بیان داشت: در پروژه‌های ورزشی ۷ سالن ورزشی برای افتتاح داریم و با یک استادیوم ورزشی با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان در شهر وحیدیه که امید است با بهره برداری از این پروژه‌ها نیز در حوزه ورزشی بخشی از نیازها را کاسته باشیم.

وی به طرح‌های خوب در حوزه آموزش و پرورش نیز پرداخت و تصریح کرد: خوشبختانه با بهره مندی از منبع ارزش افزوده، کمک خیرین عزیز و شهرداران ۱۰ مدرسه تا شهریور تحویل اداره آموزش و پرورش خواهد شد و تا آخر سال نیز چند پروژه دیگر به اتمام خواهد رسید.

طاهری به یکی از کارهای ارزنده شهرداران در حوزه آموزشی پرداخت و افزود: شهرداران شهریار یک کار ویژه در شهرستان شهریار انجام دادند و آن هم پروژه مدرسه سازی است که شهردار شهریار به تنهایی ۹ پروژه مدرسه را در دستور کار دارد که ۴ مدرسه آن عملیاتی شد و ۵ مدرسه دیگر در حال اجرا می‌باشد.

فرماندار شهریار عنوان داشت: در حوزه کشاورزی و صرفه جویی مصرف آب رتبه اول را داریم و در ساخت گلخانه‌های کشاورزی و کوچک کردن زمین بهره برداری بالا آموزش‌های لازم به کشاورزان داده شده است که در این زمینه نیز در کشور رتبه اول را از آن خود کرده‌ایم.

وی در ادامه به میزان پیشرفت فیزیکی شهرک صنعتی شهریار نیز پرداخت و گفت: در دو سال گذشته شهرک صنعتی شهریار تنها ۳ درصد پیشرفت داشت که با تلاش و پی گیری های صورت گرفته زیر ساخت‌ها تقریباً آماده و این میزان به ۵۵ درصد رشد داشته است و هم اکنون در شهرک صنعتی ۳۰ پروژه در حال اجرا می‌باشد که از این تعداد نیز ۲۰ پروژه در سال جهش تولید به بهره برداری خواهد رسید.

طاهری گفت: راه اندازی کارخانه و کارگاه‌های جدید و ۵۰۰ هکتار اولیه شهرک صنعتی واگذار شده و مقدار کمی از آن مانده است و برای فاز بعدی هم ۵۰۰ هکتار در دستور کار قرار گرفته است که گفته خود دوستان این شهرک یکی از مؤثرترین شهرک‌های صنعتی غرب استان تهران خواهد بود و با توجه به پتانسیل ویژه آن درخواست‌هایی که از طرف تولید کنندگان در طول همین امسال داشتیم.

وی اجرای پروژه سه راهی شهریار را نیز یکی از برنامه‌های خوب با رشد خوب عنوان کرد و افزود: پل ورودی شهرستان شهریار از سه راهی دپو با ورودی شهر باغستان یکی از مطالبات ۲۰ ساله مردم این منطقه بود که شروع عملیات را در دهه فجر سال گذشته استارت زدیم و اکنون ۴۴ درصد پیشرفت داشته و امیدواریم در دهه فجر امسال فاز اول آن به بهره برداری برسد.

فرماندار شهریار عنوان داشت: مطالعه آبرسانی از آب‌های سطحی به غرب استان تهران نیز در دستور کار است و طی دو سال گذشته مطالعات انجام شده و اولین خط از شهر نصیر آباد در حال اجرا می‌باشد و تا یک ماه آینده از یک محل به آب‌های سطحی متصل می‌شویم.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group