ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 
 
رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه گفت : شهر اندیشه با اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی در حوزه مدیریت شهری پیشرو و پیشگام بوده است 
 
 
 
 
سحرنگار  -الهام افراشته رئیس شورای اسلامی در  نشست‌های خبری شهرستانی که  با حضور بهروز کاویانی شهردار اندیشه،اسماعیل صادق زاده مدیر روابط عمومی و معاونت های این شهرداری در سالن جلسات برگزار شده بود ضمن تقدیر از زحمات خستگی ناپذیر خبرنگاران گفت : خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است و این  نشانگر اهمیت قلم به عنوان‌ابزاری برای اطلاع رسانی است،  قلمی که رسالت خبرنگاران را سنگین تر می کند.
 
  الهام افراشته  افزود : همیشه بر این نکته تاکید نموده ایم که اخبار و محتوا سازی اخبار تاثیر بسیار زیادی در انتقال درست، عملکرد مسئولین و مطالبات مردمی دارد لذا در این راستا باید اعلام نمایم که اقدامات بسیار کاربردی و راهبردی در حوزه های مختلف شهری در دوره ششم انجام گرفته است.
 
  رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه اظهار داشت : در سال جاری  با همیاری اعضای شورای اسلامی ۶۲ جلسه رسمی ، ۲۱ جلسه فوق العاده داشتیم که  خروجی این جلسات ۶۷۱ مصوبه بوده که از این تعداد ۴۲۹ لایحه در کمیسیون عمرانی و ۲۶۴ مورد در کمیسیون فرهنگی و ۵۹ مورد در حوزه های دیگر بررسی شده است.
 
از دیگر مواردی که  رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه در این جلسه به آن اشاره کرد، اقدامات فرهنگی و اجتماعی بود که در این خصوص گفت : مجموعه مدیریت شهری اندیشه اقدامات بسیار مهم و راهبردی را در حوزه فرهنگی به صورت ستادی در دستور کار خود قرار داده است و با همکاری مساجد و هیئات و ارگان ها تلاش داشته است در اجرای برنامه های فرهنگی به صورت کاملاً کارشناسی و متمرکز اقدام نماید ، که اجرای همایش های مختلفی در حوزه خانواده،  همسران ، مسائل اجتماعی، هنجارها و ناهنجاری‌های جامعه و غیره توسط معاونت فرهنگی اجتماعی از نتایج این تصمیات است.
 
‌ الهام افراشته در ادامه افزود :  یکی از تمهیدات مهم شورای ششم ،  تمرکز در رفع موانع ، پروژه های نیمه تمام بود که خوشبختانه با اهتمام مجموعه شهرداری شاهد به اجرا در آمدن بسیاری از پروژه های نیمه تمام در سطح شهر هستیم.
 
  وی گفت :  مدیریت شهری در حوزه‌های عمرانی اقدامات بسیار گسترده‌ای در دست اجرا دارد که مجموعه شورای اسلامی نیز با نظارت حداکثری ،پیگیر به سرانجام رسیدن آنها است.
 
   الهام افراشته همچنین از رفع مشکلات مجموعه تجاری ارغوان خبر داد و افزود : در این حوزه نیز با پیگیری‌های شهردار و حمایت های فرمانداری خوشبختانه اتفاقات خوبی در این حوزه افتاد و مشکلات چند ساله ٣٠٠ مالک هموار گردید.
 
رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه با تاکید بر بحث ارتقاء امنیت با اجرایی شدن پروژه پایش تصویری پرداخت و گفت :  با مصوبه شورای اسلامی خوشبختانه برای پروژه پایش تصویری در فاز اول ۱۲ میلیارد تومان  اعتبار اختصاص داده شد که به اتمام رسید و در فاز دوم نیز با اعتبار ۷ میلیارد تومان که هم اکنون در حال اجراست ، شاهد تمهید پروژه بسیار مهمی در حوزه افزایش احساس امنیت در شهر هستیم که  عاملی بازدارنده نیز برای مجرمان خواهد بود.
 
 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group