ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 



ملارد- مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شهر ملارد گفت: با هماهنگی،مطالعات و صحبتهایی که با شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شده است طرح خوبی را جهت احداث بوستان 28 هکتاری برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است که عملیاتی شدن این طرح شهر ملارد را به عنوان قطب و برند خوب گردشگری و تفریحی تبدیل خواهد نمود.

 


سحرنگار - سید امیر حسین میر باقری  به برنامه های در دست سازمان سیما، منظر و فضای سبز پرداخت و در رابطه با طرح احداث بوستان در شهر ملارد گفت: شهرداری ملارد باغ 28 هکتاری را در تملک خود دارد که این ظرفیت بسیار خوبی برای اجرای طرح توسعه بوستان در شهر ملارد است که با مطالعات و کارشناسی های انجام شده باغ یاحسینی شهر ملارد به یک بوستان مدرن بزرگ تبدیل خواهد شد.


وی خط قرمز دراین پروژه را حفظ حداکثری درختان عنوان کرد و افزود: در اجرای بوستان باغ یاحسینی هر یک از درختان برای ما بسیار مهم و ارزشمند هستند و اگر به ناچار مجبور به برداشتن درختی بودیم باید با نظر کارشناسی و به صوت حداقلی انجام شود چرا که حفظ گونه های گیاهی داخل باغ برای ما اولویت است.


وی به یکی از مزیت های اجرای بوستان دراین باغ پرداخت و گفت: اعتقاد داریم درختان سرمایه های شهر هستند و استفاده از فصول چهارگانه برای شهروندان یکی از اهداف این سازمان می باشد و امیدواریم که با احداث این بوستان شهروندان در فصل های مختلف با حضور دراین بوستان از شکوفه ها ، رنگها، فصل ها و محیط آرام و زیبای این محل بهره مند شوند.


میرباقری کاشت درخت میوه در سطح شهر را نیز از برنامه های این سازمان عنوان کرد و افزود: متاسفانه در سطح شهر معمولا کاشت درخت مثمر نداشتیم و از برنامه های سال آینده کاشت درختان میوه در سطح شهر خواهد بود.


با افزایش وسایل ورزشی و بازی، کیفیت خدمات در بوستانهای ملارد ارتقا می یابد


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملارد ارتقا کیفیت خدمات در بوستان ها را نیز بخش دیگری از برنامه ها برشمرد و گفت: بخشی از مناطق ملارد به دلیل بافت متراکم شهری و نبود زمین امکان احداث پارک و بوستان را ندارد که در همین راستا با هماهنگی مهندس بهمنی شهردار شهر ملارد مقرر گردیده که خدمات دهی در این محل ها را با توسعه وسایل ورزشی و تفریحی افزایش دهیم.


وی به میزان کیفیت در بوستانهای بانوان شهر ملارد نیز پرداخت و افزود: در ملارد سه بوستان بانوان احداث شده است و استانداردترین زمین والیبال ساحلی در بوستان مادر مارلیک اجرا شده و با هماهنگیهای انجام شده و نگاه اعضای محترم شورا تاکید و دستور شهردار محترم مقرر گردیده که به بحث ورزش بانوان در بوستانها توجه بیشتر شود و با افزایش خدمات دهی و کیفیت لوازم ورزشی و تفریحی فضای بدون مزاحمت و امنی را جهت بهره مندی بانوان و دختران دراین بوستان ها داشته باشیم.


وی از مخالفت شدید سازمان با تغییر کاربری های فضای سبز خبر داد و اظهار داشت: اصرار داریم که سرانه های فضای سبز باید در کاربری های مشخص شده اجرا شود و به جد با تغییر کاربری ها مخالف هستیم.


سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملارد از انتقادات سازنده و مشارکت مردمی به گرمی استقبال می کند.


میرباقری رسیدن به اهداف سازمانی را در گرو مشارکت وهمراهی شهروندان عنوان نمود و افزود: هر سازمانی قطعا نواقصی در کار و نحوه خدمات دهی خود دارد و ما از شهروندانی که با ما همراه هستند و مشکلات را گزارش نموده و با انتقادات سازند ما را در مسیر درست پیش می برند قدردانی می نماییم.


وی قطع درختان را یکی از مشکلات عنوان کردو افزود: از شهروندان محترم ملارد تقاضا داریم در زمینه حفظ درختان ما را همراهی نمایند و اگر در محلی شاهد قطع درخت بودند با گزارش خود مانع از این اقدام شوند.


مدیر عامل سازمان سیما ، منظر و فضای شهری یاد آور شد: سازمان فضای سبز در راستای افزایش و حفظ درختان شهر نیز برنامه فرهنگی خوبی تدارک دیده و با فعال نمودن واحد گشتی به صنوف محترمی که مقابل ملک خود درخت و بوستانی دارد ضمن تشکر از نگهداری درخت و بوستان اعلام آمادگی می کند جهت توسعه و خدمات فضای سبز ، مطالبات خود را از سازمان فضای سبز داشته باشند.


وی یاد آور شد: در حوزه درختان، معرفی درخت کهنسال ملارد نیز یکی از برنامه های فرهنگی است که دراین طرح تلاش می کنیم درختان کهنسال ملارد شناسایی شوند که دراین زمینه نیز فراخوان صادر شده است.


ملارد باید به عنوان بزرگتری مرکز تولید و عرضه گل و گیاه تبدیل شود


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملارد به غفلت از اقدامات جهت افزایش عرضه و فروش تولیدات گلخانه ای سازمان پرداخت و گفت: متاسفانه بحث فروش در سازمان تا به امروز فقط جنبه شعاری داشته اما با برنامه ریزی هایی که در پیش داریم تلاش می کنیم که از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در سازمان استفاده کنیم.


وی ادامه داد: فضای سبز با توجه به اماکن و پتانسیل های موجود خود این قابلیت را دارد که نه تنها در تولیدات گلخانه ای که مصرف مدیریت شهری است را تامین نماید بلکه با برنامه ریزی صحیح بتوانیم با عرضه آن در چندین نقاط شهر و حضور در نمایشگاه گل و گیاه در حوزه درآمدهای پایدار نیز موثر باشیم از این رو توجه به همین موضوع ما را به عنوان بزرگترین مرکز تولید و عرضه گل گیاه معرفی خواهد نمود.


استفاده از لوازم تفریحی و وسایل بازی استاندارد در پارک ها مورد تاکید است


میر باقری حفظ امنیت شهرندان در اماکن تفریحی شهر ملارد را از اولویت ها برشمرد وافزود: موضوع خدمات ایمنی برای ما بسیار مهم است و از مجموعه آتش نشانی درخواست نمودیم که مباحث ایمنی و ضعف ها رادر پارکها و بوستانها برای ما گزارش دهند و این عزیزان نیز نکات ایمنی و نقص ها را برای ما اعلام نموده اند.


وی ادامه داد: تمامی وسایل بازی و ورزشی بوستان وپارکها پایش شده و آنهایی که نیاز به تعمیر و تعویض بوده رسیدگی شده است و در شهر بازی هم اگر این موضوعات رعایت نشود قطعا منجر به تعطیلی آن محل خواهد شد چرا که ایمنی فرزندان و خانواده ها برای ما خط قرمز محسوب می شود.


مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ملارد در پایان این قول را به شهروندان داد که سال آینده سال متفاوتی برای شهر ملارد در حوزه خدمات دهی سازمان خواهد بود چرا که با بررسی نیازها و مشکلات برنامه ریزی خوبی را جهت ارتقا سطح کیفی و کمی برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group