ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


شهریار- همزمان با آغاز سال جدبد تحصیلی زنگ جشن شکوفه ها با حضور استاندار تهران در مدرسه مهر شهریار نواخته شد.

 

 

سحرنگار - صبح روز پنجشنه اول مهرماه مراسم جشن کوفه ها با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، نوالله طاهری فرماندار شهریار، مجید پارسا رئیس آموزش و پرورش شهرستان شهریار، فریدون وکیلی رئیس شورای اسلامی شهریار و جمعی از مسئولان در مدرسه مهرشهریار برگزار شد.


استاندار تهران در ابتدای مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و همچنین شروع سال تحصیلی جدید گفت:دفاع مقدس درتاریخ ایران تنها جنگی است که ذره ای از خاک کشورمان به تصرف متجاوزین قرار نگرفت و امروزبه عنوان یک فرهنگ و الگو در مسیرزندگی ، کار و تحقق بخشیدن آرمانهایمان در عمل شاهد اجرای آن باشیم.


انوشیروان محسنی بند پی به موفقیت های کشوردر حوزه علم و پژوهش پرداخت و اظهار داشت: هیچ مکتبی به اندازه مکتب اسلام برای کسب علم و دانش، معرفت و انسان سازی توجه نداشته و امروز ایران اسلامی به پشتوانه و حمایت همه جانبه در زمینه کسب علم و دانش جوانانی تربیت نموده که به انرژی صلح آمیز هسته ای ، واکسن های تولید داخل کشورو سایر افتخارات در حوزه های مختلف دست پیدا کرده است.


وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب کسب علم و دانش را از نیازهای مهم جامعه بشری عنوان نموده که در همین راستا ایران دربین کشورهای منطقه از بعد کسب علم، تحقیق و پژوهش توانسته رتبه های بالاتری را کسب نماید.


وی ادامه داد:جشن شکوفه ها امسال از آن منظر برای ما حائز اهمیت است که واقعا دوباره بچه ها در فضای آموزشی خواهیم دید بنابراین بر همه ما تکلیف است که شرایطی فراهم کنیم که مثل سابق آموزش دانش آموزان پیش رود چرا که بچه ها در همین محیط می توانند رشد کنند و در مدارس زندگی اجتماعی، اخلاقی تربیتی و کسب آگاهی را می آموزند.


وی تصریح کرد:استمرار آموزشی یک ضرورت است و ارتقاء کیفیت یک امر واجب ، تضمین سلامت تک تک عزیزان و خواهران و برادران معلم امر واجب است و اگر این سه را کنار هم قرار دهیم باید یک هم افزایی داشته باشیم تا به استمرار و کیفیت آموزشی برسیم و این هم کار جهادی است.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group