ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 

 

شهریار - شهردار صباشهر گفت:از آنجایی که حوزه بهداشت و سلامت در صباشهر نیاز به توجه ویژه است شهرداری نیز جهت رفاه و آسایش شهروندان ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهر را در برنامه های خود قرار داده است.

 

سحرنگار - مهندس علی ملکی شهردار صباشهر در جلسه ای که با حضور دکتر مرعشی ریاست بیمارستان امام سجاد شهریار در محل دفتر شهردار صباشهر برگزار گردید شده بود اظهار داشت:امروز لازمه داشتن شهری پویا داشتن شهروندی شاداب و سلامت است و ایجاد درمانگاه در محلات مختلف شهر اولویت مهم شورای اسلامی و شهرداری می باشد.

در این جلسه دکتر مرعشی از همکاری لازم در تجهیز ملزومات درمانگاه خبر دادند. همچنین در این جلسه اولویت تکمیل و راه اندازی کلینیک درمانی محله ویره یکی از مباحث این جلسه بود. مقصران و کم کاران حوزه شهرداری و نظارت باید پاسخگو باشند.

 

مهندس ملکی شهردار صباشهر گفت : مقصران و کم کاران در حوزه شهرداری و نظارت باید پاسخگو باشند.

در پی فرو نشست ساختمان ۱۶ واحدی در شهرک مصطفی خمینی صباشهر ستاد مدیریت بحران شهرداری صباشهر در جلسه فوق‌العاده با حضور نمایندگان ستاد بحران شهرستان شهریار، اعضای شورای اسلامی، مسئولین و مشاوران سازمان نظام مهندسی و جمعی از مسئولین مربوطه به ریاست مهندس ملکی شهردار صباشهر در سالن جلسات برگزار گردید.

در این جلسه که مهندس ناظر ساختمان مذکور حضور داشته گزارشی از روند مراحل ساخت ارائه نمودند. به لحاظ شرایط ویژه و اضطرار و صحبت با مالکین مقرر گردید: یک_ آتش نشانی با نصب علائم خطر از تردد در ساختمان جلوگیری نماید. دو-ساختمان فرهنگسرای بصیرت جهت اسکان موقت ساکنین در اختیار ایشان قرار گیرد. سه_دفتر نظام مهندسی صباشهر نسبت به معرفی کارشناس خبره و تعیین ابعاد حادثه اقدام لازم معمول نمایند. در این جلسه مهندس ملکی ضمن تاکید بر رسیدگی فوری به وضعیت ساختمان و بررسی همه جوانب کار به برخورد قاطع با مقصران احتمالی و کم کاران در حوزه شهرداری و نظارت تاکید نمودند.

بازدید مهندس ملکی از ستاد برف روبی شهرداری صباشهر مهندس ملکی شهردار صباشهر به همراه معاونین از ناوگان موتوری شهرداری و ستاد برف روبی بازدید بعمل آوردند.

در حاشیه این بازدید خسروی مسئول پیگیری امور معاونت خدمات شهری از آمادگی کامل و همه جانبه ستاد مدیریت بحران شهر برای برف روبی و نمک پاشی معابر و خیابان‌ها خبر داد و گفت: شهرداری برای برف روبی و نمک پاشی معابر سطح شهر آمادگی کامل دارد و تمام توان خود را به کار می‌برد تا شهروندان در هنگام برف به مشکل بر نخورند ایشان درادامه عنوان کردند که شهروندان می توانند تمامی مشکلات محله خود را در حوزه شهری با شماره خدمات شهری مطرح کنند.

 

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group