ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


در هشتمین روز از ایام الله دهه فجر آیین افتتاح خانه فرهنگ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و بوستان آب شن با حضور مسولین استانی و شهرستانی برگزار گردید.

 


سحرنگار - به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۲ پروژه شاخص عمرانی شهرداری قدس با حضور دکتر گودرزی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهر قدس ، دکتر لیلا واثقی فرماندارشهرستان قدس ، مهندس مختاری شهردارشهر قدس ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرقدس و دیگر مسئولین افتتاح شد.

خانه فرهنگ شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به منظور ارتقای کیفی و کمی زیرساختها و اماکن فرهنگی، افزایش سرانه های این حوزه و تسهیل در دسترسی شهروندان به امکانات رفاهی و خدماتی با ١٩۸۰ مترمربع زیربنا در ٣٣۰ مترمربع زمین در ۶ طبقه شامل زیرزمین و ۵ طبقه با اسکلت بتنی و با اعتبار ۵ میلیارد تومان افتتاح شد .

همچنین عملیات احداث بوستان آب شن در ۲ فاز مجزا با مساحت کلی ۴۰ هکتاراست که فاز اول این بوستان امروز به بهره برداری رسید.

فاز اول این بوستان با مساحت ۴/۵ هکتاری و اجرای ۱۱ هزار مترمربع کفپوش و ساخت دیواره رودخانه با اعتبار ۷ میلیارد تومانی احداث گردیده و بزرگترین فرش گل منطقه، انواع گیاهان دارویی و درختچه‌های گوناگون، نیمکت و وسایل بازی، آلاچیق، آبخوری، سایه بان، میز تنیس، سرویس بهداشتی و... را در خود جای داده است.

در فاز دوم این بوستان نیز کاشت ۵۰ گونه گیاهی مختلف اعم از گیاهان دارویی، نهال، درخت، درختچه و گل‌های فصلی و دائمی مدنظر قرار دارد که این بوستان را متمایز از سایر بوستان‌ها خواهد کرد.

تم پارک ۴۰ هکتاری آب‌شن با تکمیل گام به گام و همچنین ساخت دریاچه مصنوعی به یکی از مراکز تفریحی و گردشگری برجسته غرب استان تهران در حوزه اوقات فراغت و گردشگری مبدل خواهد شد.

گفتنی است، پس از افتتاح این دو پروژه از روند اجرای پروژه زیر گذر شهید تولایی در شهرک دانش بازدید به عمل آمد.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group