ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال
 


شهردار اندیشه در دیدار نوروزی با اعضای شورای اسلامی حضور گسترده مردم در انتخابات را باعث عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست

 


سحرنگار - علی ملکی شهردار اندیشه در دیداری نوروزی که بهمراه معاونین، مدیران سازمانها و مدیران شهری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر داشتند ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات و تلاش‌های اعضای پارلمان شهری اندیشه ، سال جاری را بسیار سرنوشت ساز و مهم برای کشور دانست و بر حضور گسترده مردم در انتخابات باعث عزت و سربلندی نظام تاکید کرد.

 

یعقوب وکیلی رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه از خدمات ارزنده پرسنل شهرداری و شهردار این شهر بواسطه تلاش‌های شبانه روزی در زمینه کرونا قدردانی نمود و افزود : یکی از اقدامات بسیار قابل توجه در روزهای کرونایی در خصوص کمکهای مومنانه و تخصیص کمک مالی در مراحل مختلف به بهره برداران ناوگان حمل‌ونقل و توزیع لاستیک و اقلام بهداشتی بود که باعث شد تا شهرداری اندیشه بتواند ضمن کسب کارنامه ای درخشان ، دو رتبه برتر در بین شهرداری‌های استان کسب نماید که لازم می دانم از همت و کوشش همه عزیزان تقدیر نمایم.

 

علی ملکی شهردار شهر اندیشه در ادامه این جلسه افزود : در سال گذشته که شاهد شرایط خاص شیوع کرونا بودیم همراهی اعضای شورای اسلامی شهر باعث شد تا به بهترین وجه بتوانیم به سرعت وارد عمل شویم و عملکرد قابل قبولی را در حوزه های مختلف ارائه دهیم که لازم میدانم به سهم خود از زحمات و تلاش‌های این عزیزان بویژه پرسنل و کارکنان شهرداری اندیشه به نحو احسن قدردانی نمایم.

 

وی خاطرنشان ساخت : در سال جاری،اتمام و به نتیجه رسیدن پروژه های ناتمام از اولویتهای کاری مجموعه مدیریتی شهری محسوب میشود و امیدواریم بتوانیم آن را اجرایی نماییم.

 

در پایان این دیدار اولین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اندیشه در سال ۱۴۰۰ با حضور اعضا و با محوریت شعار سال جاری و لوایح ارسالی آغاز گردید.

پربازدیدترین

مقالات

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است
فرماندار ملارد :

شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است

ملارد – فرماندار ملارد گفت:شعب اخذ رای در ملارد نسبت به ادوار گذشته ۲۰ درصد افزایش یافته است.  
 مقاله برای روز معلم

مقاله برای روز معلم

نقش تاثیرگذار معلمان در زندگیمان و نگرش ما به جهان را نمی توان در نظر نگرفت این معلمان هستند که چشمان ما را به دنیای بزرگ و ناشناخته ای که در آن زندگی می کنیم باز می کنند در ادامه یک مقاله
حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

حقوق شهروندی از دیدگاه حضرت علی (ع)

بحث در مورد حقوق بشر و شهروند از مباحث مطرح و مهم جهان کنونی است که مورد توجه اندیشمندان و صاحبان مکاتب حقوقی مختلف قرار گرفته است.
رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

رسالت های خبرنگار، جامعه اطلاعاتی و قداست قلم

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند، به راستی چه زیباست اندیشه‌ای که در مقابل قلم زانو زند و واژه‌هایی که در خدمت بیان حق برآید
ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

ویروس کرونا، شایعات و واقعیاتی که باید بدانیم

با همه‌گیر شدن ویروس کرونا مطالب بسیاری در فضای مجازی درباره این بیماری منتشر شده‌اند، مقاله حاضر واقعیات مرتبط با شیوع، پیشگیری، مقابله و درمان این بیماری را بازگو می‌کن

ویژه نامه ها

نظرسنجی

نظر شما در مورد کیفیت اخبار این سایت چیست؟

تبلیغات سایت

 

Template Design:Dima Group